Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی نقطه آغازی برای خروج آمریکا از منطقه است، گفت: اگر آمریکا بخواهد واکنشی نشان دهد آنجایی‌ را که می‌داند کجاست به آتش خواهیم کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی فرمانده شجاع، وفادار، فداکار و بی‌نظیر سپاه اسلام است که تاریخ نظیر او را کمتر یا اصلاً‌ ندیده است.

وی افزود: امروز کسی را بدرقه می‌کنیم که در شجاعت مالک اشتر است و او می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند. شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بود و هست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی را اثبات کرد، گفت: او جلوه‌ای از یک شخصیت ممتاز بود و هرگز در مقابل دشمن سست نشد، نلرزید، قلبش آرام بود و مطمئن بود.

سلامی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی هرگز لباس جهاد را از تن در نیاورد و امروز همه جهان بشریت از او به عنوان نماد مقاومت یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند خورشید را خاموش کنند سخت در اشتباه هستند، یادآور شد: آنها باید بدانند که خورشید خاموش نشدنی است و سردار سلیمانی همچون خورشیدی است که هرگز خاموش نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی در حین اینکه مقتدر و جدی و سخت‌گیر بود، اما بسیار متواضع و دریای مهربانی بود و هرگز خود را برتر از دیگری ندانست.

سلامی با بیان اینکه سینه حاج قاسم سلیمانی در برابر کفار سخت و مستحکم بود، اما در مقابل مؤمنان همچون خورشید زیبا می‌درخشید، گفت: او راه سعود را می‌پیماید و به آسمان می‌رود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم و یارانش نقطه پایان آنها نیست، بلکه نقطه آغاز آنهاست، تأکید کرد: قاسم یک شخص نیست، بلکه یک راه است؛ راهی که فتح قله‌های بزرگ را نوید می‌‍دهد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است. سپهبد بزرگ ما چه کرده است که دشمنان او را و یارانش را مورد آشکارترین ترور عالن قرار داده است؟ او فراتر از مرزها و معیار شکست‌های آمریکاست. شهید حاج قاسم سلیمانی دشمنان را در بیابان‌ها، دشت‌ها، کوه‌ها تا دریای مدیترانه و دریای سرخ به زانو درآورده و نهضت فلسطین را احیا کرده، سیاست آمریکا را در سوریه با شکست مواجه کرده و او از جغرافیای جهان اسلام یکپارچه محافظت کرده است.

سلامی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی اجازه نداد که آمریکا در عراق موفق شود و سیاست‌های خود را پیش ببرد.

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای خروج هرچه سریع‌تر آمریکا و اشرار از منطقه غرب آسیا است.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها اشتباه کرده‌اند، آنها سال‌های سال در فضای مجازی تلاش کرده‌اند با بسیج همه رسانه‌ها کمی از نفرت مردم ایران نسبت به خود بکاهد و مردم را نسبت به انقلاب و رهبری بدبین کنند تا به خیابان‌ها بریزند، اما با اقدامی که انجام داد نفرت مردم را نسبت به آمریکا برانگیخت و امروز به جرئت می‌گویم که بذر کینه از آمریکا در دل مسلمانان کاشته شده است.

سلامی به آمریکا هشدار داد: امروز با این ترور ناجوانمردانه تمام سرمایه‌هایتان را به آتش کشیدید و تمام دل‌ها سرشار از نفرت مردم از آمریکایی‌هاست. امروز دوباره می‌گوییم که انتقام سخت خواهیم گرفت، اما بدانند اگر بخواهند واکنشی نشان دهند آنجایی‌ را که می‌دانند کجاست به آتش خواهیم کشید، پس بهتر است دست به اقدامی نزنند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سرلشکر سلامی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگینامه شهدا سرشار از درس است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت گفت: زندگی‌نامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه درس‌های عمیقی را به ما می‌دهد، بنابراین باید از آن نهایت بهره را ببریم تا در مسیر درست گام برداریم.

سرهنگ حسین اشرفی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دوباره مردم ایران با شهادت سردار حجازی داغدار شد چراکه این افراد سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمندی برای میهن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت با یادآوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسئولیت‌های مهمی از ابتدای دفاع مقدس در سپاه برعهده داشتند؛ از فرماندهی قرارگاه‌های مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه ایشان نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان رهبر انقلاب داشتند، ادامه داد: ملت قدرشناس ایران به طور قطع راه این بزرگوار را ادامه خواهد داد.

این مسئول خدمت در گمنامی را مهم‌ترین ویژگی ایشان برشمرد و ادامه داد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب اسلامی صمیمانه تلاش کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اشرفی با بیان اینکه سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بود و خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت، اضافه کرد: بنابراین لازم است شهدایی بزرگ همچون ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا از این طریق روز به روز قدرت بازدارندگی ملت ما افزوده شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت