Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما دستاوردهای آن غیرقابل محاسبه است، گفت: طی روزها، سال‌ها و ماه‌های آینده این دستاوردها را خواهیم دید.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، پیام‌های روشنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام وحدتِ مثال زدنی و تکرار صحنه‌های باشکوه انقلاب و حوادث پیروزمندانه‌ای که در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم.

حادثه هفتم تیر بار دیگر تکرار شد

وی ادامه داد: حادثه هفتم‌ تیر بار دیگر  تکرار شد و جوهره و ذات ناب ملت ایران و حق طلبی‌شان و اقتدار خالصانه‌ ظلم‌ستیزشان بار دیگر تجلی پیدا کرد تا راه شهید سلیمانی و همرزمانشان برای سرعت بخشیدن به پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی هموارتر کرد.

دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی غیرقابل محاسبه است

وزیر سابق‌ دادگستری با بیان اینکه: ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما دستاوردهای آن غیرقابل محاسبه است، گفت: طی روزها، سال‌ها و ماه‌های آینده این دستاوردها را خواهیم دید.

روحِ حماسی و مقاومت در اوج خود نمایان شد

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: استکبار هم خواهد فهمید که جریان انقلاب اسلامی، جریان طوفنده‌ای است که در مراحل مختلف صیقل ‌می‌خورد و  بدون شک در این مسیر گام‌های بلندتری برخواهد داشت و قله‌های جدیدی فتح خواهد کرد.

پورمحمدی گفت: امروز ما نصرت الهی را به وضوح می‌بینیم و الحمدالله که روحِ حماسی، مقاومت، شهادت‌طلبی و همبستگی و وحدت در اوج خود نمایان شده است. باید خدارا شاکر باشیم و این همبستگی را حفظ کنیم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقت پور: ضربه بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه است /آمریکا حتماً در مسیر عبور موشک‌ها و پهپادها، مزاحمت‌های الکترونیکی ایجاد کرده است

منصور حقیقت‌پور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین پیرامون حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت: اقدام شنبه شب در پاسخ به اقدام خلاف قوانین بین‌المللی اسرائیل بود، کما اینکه این رژیم به مراکز رسمی ایران در سوریه حمله کرده بود، این در شرایطی است که کنسولگری هر کشوری خاک آن کشور محسوب می‌شود و اسرائیلی‌ها جسارت کردند اقدام نظامی در کنسولگری تهران در دمشق اجام دهند و تعدادی از همرزمان ما را شهید کنند، لذا جمهوری اسلامی ایران متناسب با همین اقدام اسرائیل به خاک آنها حمله کرد، به این معنی که همانطور آنها خاک ما را زدند ما هم خاک آنها را زدیم.

حمله اخیر ایران به اسرائیل تنها یک تمرین بود

وی افزود: این حمله ایران به اسرائیل تنها یک اقدام نمادین بود و قطعاً جمهوری اسلامی ایران توان وارد کردن ضربه‌های سنگین‌تری دارد، بر همین اساس آنچه شب گذشته از توان ایران مشاهده کرد چیزی نبود، ایران فقط نشان داد که می‌تواند از گنبد آهنین و سیستم پیچیده پدافند هوایی ترکیبی اسرائیل، آمریکا، آلمان و فرانسه عبور کند. لذا ایران در حمله به اسرائیل ناز شست نشان داد و تمرین بود مانند ورزشکارانی که خودشان را برای اقدام اساسی گرم می‌کنند، لذا ایران هم در حمله اخیر به اسرائیل تنها خودش را گرم کرد.

حمله ایران به اسرائیل مسلمانان را خوشحال کرد

حقیقت‌پور ضمن تأکید بر توان نظامی ایران تصریح کرد: نکته مهم این است که ضربه دوم، سوم و بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه خواهد بود، به این معنی که دشمن ضربات بعدی ایران را نمی‌تواند محاسبه کند لذا پیشنهاد می‌کنیم که اسرائیل تصمیم عاقلانه بگیردو اقدام خلاف دیگری انجام ندهد چراکه تنبیه بزرگتری خواهد شد. برآوردها از فضای سیاسی جهان حاکی از آن است که حمله ایران به اسرائیل منجر به خوشحالی همه مردم مسلمان در هند، پاکستان، مالزی، کشمیر و برخی از کشورهای عربی شده است. چراکه هیچ دولت مسلمانی به خودش جرأت نداد که این ضربه مهلک را به اسرائیل وارد کند اما جمهوری اسلامی ایران این اقدام بازدارنده را انجام داد.

ضربه بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه است

این تحلیلگر مسائل نظامی در ادامه اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که اگر اسرائیل مجدداً اشتباه کند ضربه دیگری به او وارد خواهد شد. وقتی اسرائیلی‌ها عقل سالم ندارند و به سفارتخانه ما در سوریه حمله می‌کنند، اگر عقل ناقص آنها را علیه جمهوری اسلامی ایران هدایت کند قطعاً ضربه‌های بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه است تا این اندازه که اسرائیلی‌ها زمین سوخته تحویل می‌گیرند.

حقیقت‌پور درباره احتمال ورود آمریکا به درگیری بین ایران و اسرائیل، خاطرنشان کرد: آمریکا در حال کمک کردن به اسرائیل است چراکه این رژیم بدون کمک آمریکا نمی‌تواند مقاومت کند و همه اطلاعات پیرامون تیک آف موشک‌ها و پهپادها را آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داده است و حتماً در مسیر عبور موشک‌ها و پهپادها آمریکایی‌ها مزاحمت‌های الکترونیکی و فیزیکی انجام دادند که این وظیفه متخصصین است در این رابطه اظهارنظر کنند.

بایدن کار عاقلانه‌ای می‌کند که می‌گوید در جنگ دخالت نمی‌کنیم

وی در پایان یادآور شد: به نظر بنده آمریکایی‌ها به اندازه‌ای در منطقه خاورمیانه پهن شدند که این پهنی منجر به این شده که از هر نقطه‌ای آسیب‌پذیر باشند، به این ترتیب که در ترکیه، امارات، قطر و هر کجا می‌توان به آمریکایی‌هایی آسیب وارد کرد، از این‌رو بایدن کار عاقلانه‌ای می‌کند که می‌گوید در جنگ دخالت نمی‌کنیم چراکه می‌داند همه پایگاه‌های آمریکا اهداف بسیار روشنی برای موشک‌های نقطه‌زن ایران هستند. لذا آمریکا اگر دخالت نکند، عاقلانه رفتار کرده است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895059

دیگر خبرها

  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • حقیقت پور: ضربه بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه است /آمریکا حتماً در مسیر عبور موشک‌ها و پهپادها، مزاحمت‌های الکترونیکی ایجاد کرده است
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • داستان دهقان فداکار تکرار شد؛ این بار در مرند توسط یک زن
  • کتاب «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • داستان دهقان فداکار تکرار شد