Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور سردار سالار آبنوش معاون عملیات بسیج مستضعفان در مسجد جامع ملایر گفت: ملت ایران با حضور خود راه سردار رشید اسلام را تداوم می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمام زندگی سردار شهید سلیمانی برگ زرینی از ایثار و اطاعت‌ پذیری از ولایت است و تا آخرین نفس در این راه سر از پا نشناخت و همیشه در خط مقدم بود.

امام جمعه ملایر ادامه داد: به برکت جانفشانی‌ها و ایثار سردار دل‌ها خدمات و افتخارات بزرگی نه فقط برای نظام، بلکه برای جهان اسلام و جهان بشریت آفریده شد.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه در بلاد کفر نیز برای سردار رشید اسلام اشک می‌ریزند گفت: سردار شهید سلیمانی یک سند افتخار برای تربیت یافتگان در بوستان ولایت است.

او اضافه کرد: شهادت سردار رشید اسلام رعب و وحشتی بر دل دشمنان، معاندان و کوردلان به ویژه مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا انداخته است.

امام جمعه ملایر حرف‌های بی منطق و بدون کارشناسی سران آمریکا را نشان از سراسیمگی و اضطراب خاطر این کشور از ترور سردار سلیمانی دانست 

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: سید حسن نصرالله از سردار خوبی‌ها به عنوان سید شهیدان مدافعان حرم یاد کرده که در جهان اسلام ماندگار شد.
او خطاب به مسوولان نظام گفت: نباید خاک پای سردار سلیمانی و راه مقاومت را بر مذاکره مقدم بدانند و خون شهید را معامله نکنند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه تمثال سردار رشید اسلام باید همیشه قاب دیوار خانه‌هایمان باشد گفت: نباید تنها به حضور در این مراسم‌ها اکتفا کنیم، بلکه نام سردار بزرگ ایران باید زنده بماند و تازه این آغاز راه است.

حجت الاسلام برقراری عنوان کرد: تصمیم‌های مسوولان باید به منظور تکریم و تعظیم خون مطهر شهید سردار سلیمانی باشد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز بیان کرد: فقدان سردار فداکار ایران تلخ است، اما ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جتایتکاران را تلخ‌ تر خواهد کرد.

قدرت الله ولدی گفت: به طور قطع رشادت و پایمردی سردار خوبی‌ها و دیگر همرزمان وی در دفاع از حریم ولایت و امنیت ایران تداوم دارد.

او افزود: با وجود تمامی مجاهدان راه اسلام و محور مقاومت، انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است که دست پلید خود را به خون سردار رشید اسلام آلوده کردند.

در این آیین باشکوه که با حضور سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان و حضور پرشور مدیران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، عاشقان سردار سلیمانی در سوگ سردار خوبی‌ها مدیحه سرایی و عزاداری کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت:در جریان انتخابات دشمن به دنبال این بود که مردم را ناامید و دلسرد کند.

وی با بیان اینکه دولت برای اصلاح امور به دنبال کار بنیادین و حساب شده است، گفت: اگر شتاب‌زده عمل شود ممکن است نتیجه عکس داشته باشد؛ بنابراین یکی از کار‌های ارزشمند این دولت این است که پایه‌های اقتصاد را تقویت می‌کند و تلاش می‌کند آنچه رهبر معظم انقلاب می‌خواهند را عملی کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کشور ما یک کشور معنوی، دینی و معتقد به خدا و مبدأ غیب است، گفت: بشر به معنویت احتیاج دارد و تنها کشوری که استوار و حساب شده و با رهبری شایسته و مردمی عزیز با تکیه بر آموزه‌های معنوی و دینی حرکت می‌کند ایران است و باید این را قدر دانست و آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشته را تکرار نکنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید احساس کنند اگر کسی می‌خواهد کار کند در کشور جا دارد و از و استقبال می‌شود، گفت: اگر کسی توان و عرضه کار دارد باید از او استفاده شود و این باعث می‌شود که مردم به‌نظام دلگرم شوند.

آیت الله سعیدی هدف دشمن را دوقطبی‌سازی جامعه دانست و افزود: اگر ما با اتحاد و انسجام و جذب حداکثری کار کنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ولی اگر این‌گونه نباشیم دشمن با شایعه‌سازی و بازی‌کردن با آبروی افراد هر غلطی می‌تواند بکند.

وی با اشاره به حضور ۳ و نیم میلیونی مردم در جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: وقتی مردم پای‌کار بیایند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ بنابراین باید این پیوند برادری و پای‌کار انقلاب بودن مردم را حفظ کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم ما ولایی و متدین هستند، گفت: گمان نکنید مردمی که در انتخابات شرکت کردند مشکل ندارند بلکه مردم وقتی دیدند رهبرشان از آنها می‌خواهد حضور مسئولانه داشته باشند در صحنه حاضر شدند و ما باید با رفتار، برنامه‌ها و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنیم.

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت