Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:23:23 GMT

برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان در شهرستان جم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۱۲۵۱

برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان در شهرستان جم

اردوی چهارروزه تیم ملی نونهالان زیر 13 ساله های ایران در شهرستان جم برپا شده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، با هماهنگی میان فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی زیر 13 سال ایران اردوی تدارکاتی این تیم در شهرستان جم بر پا شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. محمد اسدی، مدیر تیم ملی زیر 13 سال که به طور همزمان ریاست هیات فوتبال جم را نیز برعهده دارد، در این خصوص گفت: « جم به واسطه هوای مطبوع، امکانات رفاهی و ورزشی می‌تواند میزبان اردوهای سایر رده‌های تیم ملی فوتبال باشد و امیدواریم در آینده از ظرفیت‌های این شهرستان به خوبی بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی درباره شرایط اردوی تیم ملی زیر 13 ساله ها افزود: «این اردو با شرکت بازیکنان انتخابی از استان‌های نیمه جنوبی کشور در شهر جم انجام می‌شود و از میان آنان نفرات نهایی تیم ملی انتخاب می‌شوند.برنامه‌های متنوعی برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی در این اردوی چهار روزه پیش‌بینی شده‌است و باید همه تلاش خود را به‌کار بگیریم تا میزبان شایسته‌ای برای سرمایه‌های آینده تیم ملی بزرگسالان ایران باشیم.»


گفتنی است؛ هدایت تیم ملی زیر 13 را وحید امیری برعهده دارد و فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس او را در کادرفنی همراهی می کند.

نونهالان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی