Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: حضور میلیونی مردم شهید پرور ایران در مراسم بزرگداشت و تشییع حاج قاسم سلیمانی و یارانش، تَن دشمنان را به لرزه درآورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ امین رضا مرآتی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ سپاه اسلام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: ایشان جزو چهره های بزرگ بود که با این بزرگی، شهادت باشکوهی داشتند و شهادت سردار سلیمانی معادلات آمریکا و اسراییل را در منطقه بهم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیروان با بیان اینکه نام وی برای همیشه پرافتخار خواهد ماند، گفت: اثرات معنوی این مرد بزرگ به شدت اثر کرده بر روی تک تک مردم ایران ماندگار خواهد شد.

 

مرآتی افزود: موج بزرگ حق خواهی، ظلم ستیزی و شهادت طلبی بین همه رواج پیدا کرده است، شاید در گام دوم انقلاب این خروش لازم بود چنانکه در عاشورا لازم بود و ملت ایران از آرمان های نظام دفاع خواهند کرد و فروتنی را از سردار یاد می گیرند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در این نشست گفت: باید تلاش کنیم تا شیروان را به شهری تاب آور در مواجهه با حوادث تبدیل کنیم.

 

محسن نجات اظهارداشت: تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر در قالب طرح داوطلب آماده، جامعه تاب آور، آموزش های مختلف کمک های اولیه و مخاطرات را دیده اند تا در مواقع حساس و بحرانی به آسیب دیدگان امدادرسانی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فاز سوم این طرح از ابتدای دی ماه آغاز شده است، گفت: پیشبرد اهداف این طرح نیازمند مشارکت سایر دستگاه های اجرایی است که هلال احمر، شهرداری و مدیریت بحران در کنار سایر دستگاه ها نقش اصلی در اجرای این طرح دارند.

 

نجات با بیان اینکه شیروان با 12 تهدید از جمله زلزله، سیل، سدها، گسل ها، نیروگاه و کارگاه های مختلف روبه رو است‌، افزود: شیروان تنها شهری است که برنامه جامع و استراتژیکی در حوزه بحران دارد که با اجرای طرح داوطلب آماده محله تاب آور نیز می توان آینده این شهرستان را تضمین کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: آبگرفتگی، عملیات کوهستان، برف و کولاک و آتش سوزی از جمله مهم ترین حوادث موردی شیروان طی پنج سال گذشته بوده و 163 مورد حادثه جاده ای نیز توسط دو پایگاه امداد و نجات بین جاده ای جمعیت هلال احمر استان طی 10 ماه گذشته پوشش داده شده است.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی شیروان شورای اداری شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند

به گزارش خبرنگار مهر محمدسبحان حسنی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از هنرمندان که به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از هر فرد دیگری جایگاه هنر را می‌شناسند و هنر هنرمند را تشخیص داده و نقش آن را در حفظ آرمان‌های انقلاب می‌دانند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی شخصیت بی‌نظیر و ابعاد مختلف رهبر معظم انقلاب افزود: هنرمندان می‌توانند با هنر خود این شخصیت بزرگ را بیشتر به مردم بشناساند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: زبان هنر، رساترین، تاثیرگذارترین و عمیق‌ترین زبانیست که مخاطب آن را می‌پذیرد و از آن تاثیر می‌گیرد و به تعبیر رهبر انقلاب هر انقلاب و نهضتی تا در قالب هنر ریخته نشود شانس نفوذ ندارد. سرعت و قدرت نفوذ هنر در مخاطبان بسیار بالاست.

حسنی، حضور هنرمندان فاخر در این آیین را نشان‌دهنده دریای غنی و پر افتخار نخبگان هنرمند استان دانست و اضافه کرد: هنرمندان پرشمار و نخبه استان ایلام که آثاری فاخر و تاثیرگذاری خلق کرده‌اند، می‌توانند در عرصه هنر انقلاب اسلامی بسیار پرقدرت و تاثیرگذار در جامعه ظاهر شوند، از برگزارکنندگان این مراسم و همچنین حضور هنرمندان پرافتخار در این مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: زدن اسرائیل یعنی زدن ابرقدرت‌های غربی جهان و قلب صهیونیسم را نشانه گرفتن پیام مشخصی برای جهان غرب دارد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط انسجام و وحدت و حمایت از نیروهای مسلح که پشتوانه آن مردم هستند بسیار ضروری و لازم است خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار فاخر هنری حمایت قاطع از فرزندان مدافع ملت و کشور را که مظهر اقتدار هستند گسترش داده و عملیات روانی دشمن را خنثی نمایند.

کد خبر 6080094

دیگر خبرها

  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • قدردانی از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • حضور ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳ / زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • عملیات «وعده صادق» لرزه بر جان اسرائیل غاصب انداخت
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد