Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور پناهی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: کیفیت پایین آرد تولیدی برخی از کارخانه‌های آرد استان از چندی پیش در بین شهروندان مطرح و نارضایتی‌هایی را موجب شده که پس از بررسی دقیق موضوع نسبت به قطع سهمیه گندم کارخانه‌های ناکارآمد اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ کارخانه آردسازی در استان اردبیل در تولید آرد فعالیت دارند، بیان‌کرد: آرد تولیدی این کارخانه‌ها متفاوت از هم بوده و با قطع سهمیه واحدهای با تولید بی‌کیفیت، سهمیه کارخانه‌های تولید کننده آرد باکیفیت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای جلب رضایت عمومی لازم است که عوامل مرتبط با آرد و نان استان گشت‌های مشترک خود را افزایش دهند و بازرسی‌ها بیشتر و دقیق‌تر از گذشته شود.

وی اظهارداشت: با توجه به عرضه آرد به قیمت نیم‌یارانه‌ای به نانوایان آزادپز استان دلیلی برای پخت نان بی‌کیفیت وجود نداشته و از این پس علاوه بر افزایش نظارت و بازرسی بر این نانوایی‌ها قمیت نان پخت نیز از سوی ستاد آرد و نان استان تعیین خواهد شد.

فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: تعامل سازنده اصناف و کسبه خلخال با دولت موجب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات در بازار این شهرستان شده است.

فریدون بابایی افزود: برخورد ارشادی اداره تعزیرات حکومتی و نیز افزایش بازرسی و نظارت بر بازار موجب ثبات قیمت بسیاری از کالاها در کنار کاهش قیمت برخی از کالاهای ضروری مردم از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ شده است.

وی با تاکید بر استقلال اتحادیه‌های صنفی خلخال اظهارکرد: وظیفه اتاق اصناف نظارت بر کار اتحادیه‌های صنفی زیرمجموعه تشکیلات این اتاق بوده و اعضای هیات رییسه این اتاق حق ورود به کار اجرایی اتحادیه‌ها را ندارند.

فرماندار خلخال با اشاره به ارسال آرد بی‌کیفیت از سوی مرکز استان گفت: برغم پیگیری‌های صورت گرفته آرد نامرغوب تولید کارخانه‌های آردسازی ضعیف به این شهرستان تحویل داده می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان اردبیل استقلال سازمان صنعت معدن و تجارت استان گوشت گوشت قرمز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد