Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:42:01 GMT

سردار سلیمانی سرباز ولایت بود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۱۶۴۴

سردار سلیمانی سرباز ولایت بود

سردار احمدی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز و فرزند ولایت است، گفت: پیام خون مطهر سردار سلیمانی این است که با قلب مستکبر نمی شود به غیر از زبان مستکبر حرف زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، سردار «غلامرضا احمدی» شامگاه (17 دی) در جمع مردم شهرستان خوسف، اظهار داشت: مراسمی بی نظیر و تاریخی برای تشییع پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد که غیر از شکر به خدا هیچ کاری از دست مسئولان بر نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) افزود: پایانی به غیر از چیزی که خداوند بر قامت رعنای مجاهدی که 40 سال حافظ میدان بود، متصور نیست و خداوند؛ شهادت عظیمی را به خاطر عظمت و جهاد سردار سلیمان به وی اعطا کرد.

 

سردار احمدی بیان کرد: شهادت شیرین است و در فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع)؛ در صورتی که مردم بر محور ولایت جمع شوند و از رهبری تبعیت کنند، جهنمی وجود نخواهد نداشت.

 

وی گفت: دولت استکباری و تروریسم آمریکا در سحر روز جمعه؛ سردار سلیمانی را شهید کردند که به لحاظ ایجاد اقتدار دولت آمریکا هیچ ارزشی ندارد، دولت آمریکا اگر به اندازه دانه جو شعور و غیرت می داشت همه امکانات و تجهیزات را باید فراهم می کرد که زمانی که سردار شهر ها را از دست داعش می گرفت، در مقابل قاسم سلیمانی از خود مقاومت نشان می داد نه در نیمه شب.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان از هنر کشور صاحب نام و نشان از قدرت آمریکا نیست، فرزندان اسلام در سال 94 در دریا؛ افسران آمریکا را اسیر کردند و آمریکایی ها در سه ساعت تمام قدرت خود را به میدان آورده و ما را تهدید کردند، ولی نخست وزیر وقت «جان کری» در پشت تلفن با زبانی ناله می کند که «با آبروی ما در منطقه آسب نزنید؛ هرچه بخواهید به شما می دهیم».

 

سردار احمدی افزود: در این چند سال از سوی برخی مسئولان غیر از وادادگی و سهل اندیشی در عرصه سیاست بین المللی چیزی دیده نشده، و عمل آمریکایی در معادلات بین المللی ارزش ندارد و یک نمره منفی در پرونده اقتدار ملی است و هر آدمی که سرش به تنش می ارزد به این اقدام نمره نمی دهد.

 

وی بیان کرد: پیام خون مطهر سردار سلیمانی این است که با قلب مستکبر نمی شود به غیر از زبان مستکبر حرف زد، مردم بدانند تنها راه انتقام همانی است که امام فرمودند؛ رابطه ما با آمریکای جنایتکار؛ رابطه گرگ و میش است و هیچ جای عالم بین این دو مسالمت برقرار نمی شود.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با اشاره به پیام تبریک رئیس جمهور آمریکا اوباما برای عید باستان نوروز، گفت: زیر دستکش مخملی آمریکا، یک دست خشن می بینیم و هم اکنون شهادت سردار نشان از این دست خشن است.

 

سردار احمدی با بیان اینکه اگر آمریکایی ها می دانستند که دست از پا خطا کنند، ناوهایشان در دریا غرق می شود، هرگز غلطی نمی کردند، گفت: تنها راه ما پشت کردن به مقدسات نیست، بلکه باید راه خود را از آمریکا جدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی اگر می ترسند و می لرزند از طرف مردم نترسند، برخی مسئولان دل به دنیا بسته اند و آقا زاده هایشان کاخ های صد مییلونی به پا کرده اند و قدرت ایستادگی در مقابل استکبار را ندارند ولی مردم همیشه در صحنه های ایران حمایه آفرین بوده اند و هستند.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه  فضای هیجانی ایران بعد از گذشت 43 روز از شهادت سردار سلیمانی، آرام می شود، گفت: ایران بیش از هرچیزی نیاز به روشنگری دارد و اساتید و فضلا باید برای تعمیق مفاهیم مبارزه با آمریکا و شخصیت حاج قاسم سلیمانی دست به کار شوند.

 

سردار سلیمانی افزود: طبق نظر سنجی سال 96؛ حاج قاسم سلیمانی با 94 درصد محبوبیت بعد از رهبری نفر دوم کشور ایران بوده است در حالی که با بد عمل کردن مسولان در سال جاری،  محبوبیت برخی مسئولان بین مردم به شش درصد کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه میلیون، میلیون جمعیت صبح  روزبدرقه تاریخی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در هوای تاریک تهران در ابراز انزجار از دشمن به میدان آمدند، گفت: این به میدان آمدن گسترده مردم نشان می دهد که قلب مردم از قبل با سردار دلها پیوند آسمانی داشته است.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع)  گفت: ولایت مداری، شجاعت، حفظ عزت ملت به نیابت از ملت به برکت نفس امام و رهبری از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی بود و سردار هم بدون تکیه قوی بر رهبری به مقام شامخ شهادت رسید، قاسم سلمانی فرزند و سرباز شایسته رهبری بوده است.

 

وی با بیان اینکه نزدیکترین آدم ها بنا به آیات قرآن، به حضرت ابراهیم(ع)، کسانی هستند که از حضرت ابراهیم در سیره او پیروی کنند، گفت: نزدیکترین اقدام به تکریم حاج قاسم سلیمانی این است که اساتید و فضلا کمر به نشر و گسترش تعمیق شاخص های شخصتی سردار سلمیانی ببندند.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) بنا به فرموده سید حسن نصر الله گفت: سید الشهدای لشکر مقاومت سردار سلیمانی بود و تنها «سر ترامپ اندازه کفش جاج قاسم هم می ارزد».

 

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی نفر اول جبهه مقاومت بود، دستاوردهای او در معرض مراجع و رهبری، گزارش های پر محتوا از آزادی عراق، سوریه و لبنان و مقاومت یمن بود، ولی در هر جلسه گزارش حاج قاسم، می گفت: «من سربازم و فرمانده و مدبر من رهبری است».

 

وی بیان کرد: سردار سلمیانی سرباز ولایت؛ قهرمان میدان نبرد است چراکه این سردار در دل حادثه داعش؛ 39 حادثه بزرگ را از سر گذرانده  تا به شهادت رسیده است.

 

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) خستگی ناپذیری قاسم سلیمانی را از ویژگی های برجسته این شخصیت دانست و گفت: سردار سلیمانی در سال 60 بیش از 50 بار مجروح شده و بعد از مجروحیت معفو در حضور میدان جنگ بوده است ولی برای مبارزه با تروریسم کم نگذاشت.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار احمدی سردار سلیمانی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران