Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده رهبر انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی گفت: منطق رویارویی با زورگو، گفتگو نیست بلکه باید همان کاری را کرد که حاج قاسم می‌کرد و باید سرشان را برایشان فرستاد.

 سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه تلویزیونی نگاه یک با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با مردم ایران گفت: امام بزرگوار ما، در وصیت نامه خود مردم ایران را اینگونه توصیف کردند؛ من شهادت می‌دهم که مردم ایران از مردم دوران پیامبر اکرم (ص) و حضرت امیر (ع) بهتر هستند؛ آنچه که در این سه روز اتفاق افتاد، صدق گواهی سخن امام بزرگوار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حاج قاسم تبلور ظهور اراده یک ملت بود؛ او کسی بود که توانست شکست را به بسیاری از قدرت‌ها و رؤسای جمهور آمریکا نشان دهد.

عضو شورای راهبردی سیاست خارجی گفت: شاید یک سوالی ایجاد شود و آن هم این است که چرا ملت ما توانست در این ۴۰ سال با موفقیت پیش برود؟ در جواب این سوال باید گفت این موفقیت وابسته به یک یا دو نفر نبود؛ در این ۴۰ سال مردمی پیدا شدند که آگاهانه یک مسیر صحیح را انتخاب کردند و احیا شدند، البته امروز دشمنان ما هم به این موضوع اعتراف می‌کنند..

بر اساس آنچه مهر نوشته است، نماینده رهبر انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی یادآور شد: امروز حاج قاسم سردار محبوبِ امت اسلامی است یعنی غزه و حماس اهل سنت هم همان ارادت به حاج قاسم دارند که حزب الله شیعه دارد؛ من به خاطر دارم که هوگو چاوز رئیس جمهور وقت ونزوئلا به ایران سفر کرد، وقتی با سردار سلیمانی جلسه گذاشتیم آقای چاوز هنگامی که سخنان سردار را می‌شنید، تمام قد احساس احترام و خضوع داشت.

جلیلی رأی مجلس عراق به خروج نظامیان آمریکا را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این برخلاف تصور آمریکا بود، تصریح کرد: این اول بسم‌الله است و آمریکا باید طعم شکست‌های متعدد را بچشد، دیگر از آن دورانی که آمریکایی‌ها اراده کنند هر کاری را انجام دهند، خبری نیست.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رئیس دولت آمریکا به صراحت می‌گوید ما سیاستمان فشار حداکثری است و این را هم اعلام می‌کند و هم اعمال می‌کند اما چرا در این چهل سال ملت ما موفق شد؟ زیرا ملت ما نگاه راهبردی را در همه زمینه‌ها درک کرده است. وقتی که آمریکا در سال ۳۲ می‌آید و بر علیه یک دولت به راحتی کودتا می‌کند و این حرکت‌های او تا امروز ادامه پیدا می‌کند یعنی این دشمنی موضوعی نیست که ما بگوییم بلکه با اقدامات او به صراحت بیان می‌شود. بنابراین این نشان می‌دهد که نگاه ما حتی در انتقام هم راهبردی است.

وی ادامه داد: امام (ره) در زمان تسخیر لانه جاسوسی گفت که خود شاه اقرار می‌کرد که من مأموریت دارم برای وطنم و امام می‌گفت که او یک مأمور بود و ما به دنبال این هستیم که ببینیم آمر چه کسی است که این بلا را سر ملت ما آورده؟ پس امام راحل آگاه به کانون اصلی اتفاقات بوده است و اصل هم همین است که اگر کسی می‌خواهد مانع پیشرفت ملت ما شود ما باید مانع شویم و این همان نگاه راهبردی است.

وی ادامه داد: می‌خواهم به یک نکته ارزشمند اشاره کنم مبنی بر اینکه این پیام ملت ما به حاج قاسم بود اما در این شرایط پیام حاج قاسم به ما چیست؟ پیام او در زمان حیاتش این بود که می‌توان پیروزی‌های بزرگ به دست آورد و شکست‌های سنگین را به دشمن تحمیل کرد که این را در عمل نیز نشان داد.

جلیلی افزود: آیا حاج قاسم یک بار در این برنامه‌های تلویزیونی صحبت کرد مانند امثال من؟ خیر اما چرا مردم شیفته او بودند؟ چون او در عمل حقانیت و راهبرد خود را ثابت کرد. من یادم است که چند سال پیش رفتیم شهر او در بافق و در روستا من خدمت پدر او رسیدم که یک پیرمرد روستایی در یکی از شهرستان‌های کرمان بود. حاج قاسم از یک چنین خانواده‌ای بود و امروز یک شخصیت جهانی شده که هیچکس نمی‌تواند عظمت او را انکار کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: زمانی که من از پدر او پرسیدم چرا حاج قاسم به این مقام رسید پاسخ دادند که من به او نان حلال دادم. بنابراین ملت امروز خاضعانه دربرابر او قیام می‌کند زیرا را از خود می‌داند و می‌فهمد اگر به توانایی خود اتکا کند چه دارایی‌هایی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان با بیان اینکه حاج قاسم طعم شکست را به آمریکا یا چشاند، گفت: ما یادمان نمی‌رود، آمریکا یادداشت‌های متعدد می‌داد و التماس می‌کرد، که ما در عراق تحت‌فشار هستیم. ترامپ ادعا کرد که ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کرده است اما چیزی به دست نیاورد. آنها دوباره حرکتی را تحت عنوان داعش شروع کردند که همین آقای ترامپ می‌گوید رئیس جمهور قبل از او، این گروه را ساخته است.

 آمریکایی‌ها پیش از انتقام سخت از منطقه بروند

دریادار پاسدار علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که حتما انتقام خون سردار سلیمانی از دشمنان گرفته خواهد شد، اظهار کرد: دشمنان خواهند دید که حاج قاسم‌ها انتقامی سخت می‌گیرند، اما زمان و جغرافیای انتقام را ما مشخص می‌کنیم نه دشمنان‌مان.

بر اساس گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که از منطقه بروند؛ ماندن‌شان هم معضلی برای منطقه است و هم برای‌شان هزینه‌های بسیار سنگینی در بردارد؛ پیش از آن‌که از آنها به سختی انتقام گرفته شود، از منطقه بروند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه همیشه آماده و پا در رکاب و گوش به فرمان ولایت است و آمادگی کامل داریم که فرمان ولی امرمان را اجرا کنیم. در دریاها و جزایر آمادگی کاملی داریم و با وضعیتی که پیش آمده آمادگی خود را بیشتر خواهیم کرد.

شناورها و پایگاه‌های آمریکایی در معرض حمله قرار دارند

عبدالمحمد رئوفی‌نژاد دوشنبه شب در تجمع بزرگ مردم دزفول در محکومیت ترور شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله این شهرستان گفت: تمامی رزمندگان جبهه مقاومت مختارهای زمان هستند و این اقدام نابخردانه آمریکا را در سرتاسر جهان بی‌پاسخ نمی‌گذارند. پرچم یالثارات القاسم باید بالا برود و انتقام سخت و قاطعی از یزیدیان زمان گرفته شود، امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خواب و قرار ندارند چون می‌دانند ما مرد عمل هستیم.

بنا به گزارش ایرنا معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنان سید حسن نصرالله در محکومیت ترور حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و افزود: اکنون شناورها و ناوهای هواپیمابر مهم آمریکا و همچنین پایگاه‌های نظامی این کشور و در معرض حمله هستند.  ۱۲۰ هزار نفر از سربازان دشمن در تیررس جبهه مقاومت هستند. آمریکایی‌ها خود را در دام صهیونیست‌ها گرفتار کرده اند، آمریکا از یک سو بحث مذاکره را پیش می‌کشد و از سوی دیگر با ترور حاج قاسم سلیمانی اعلام جنگ می‌کند. برخی از سلاح‌های ما در معرض دید قرار گرفته‌اند و بسیاری دیگر در میدان جنگ به نمایش گذاشته می‌شوند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا خطاهای راهبردی در برخورد با انقلاب اسلامی داشته است، اظهارداشت: این بار نیز آمریکا با ترور شهید سلیمانی خطای بسیار بزرگی مرتکب شد. ایجاد اتحاد و همدلی در ایران و عراق را از برکت خون پاک شهیدان سلیمانی و المهندس دانست؛ بزودی شاهد قاطع‌ترین برخورد در زمان و مکان مناسب با آمریکایی‌ها خواهیم بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت گفت: بیش از ۶ ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

او با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، افزود: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و تصریح کرد: پشت صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلمی نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، گفت: قتل عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

او همچنین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری‌های رژیم جعلی و منفور اسرائیل فرا رسیده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

او با اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

رئیس سازمان بسیج به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و افزود: وعده صادق تنها ذره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

سردار سلیمانی با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، تصریح کرد: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

او با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، گفت: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق اظهار امیدواری کرد: این جشنواره میدانی باز برای تبلور استعداد‌های فرهنگی و هنری شود.

او با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرز‌های جغرافیایی را در نوردد.

 منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد