Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار گفت: بیست میلیارد دلار ارزش بازار پوشاک کشور است که 10 میلیارد آن وارداتی است و این آمار در شرایطی است که در کشور جوانان فارغ التحصیل بیکاری داریم. خیلی از این افراد باید آموزش های فنی و مهارتی فرا گیرند اما آنگونه که باید حمایت نشده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید حسن قاضی عسگر در آیین اختتامیه نخستین مسابقه زنده مد مفهومی اظهار کرد: یکی از الویت های اصلی استان اصفهان تکمیل زنجیره چرخه نساجی است که مسابقه زنده مد مفهومی در راستای یکی از بخش های این زنجیره که طراحی لباس است رخ داده و نیاز است سریع تر این قسمت را توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه تولید محتوا در صنعت مد و لباس پیشینه خوبی داریم و از زمان گذشته ایران تا به امروز طراحی های زیبایی شده که می‌توان از آنها بهره گرفت و نقطه قوت ایران را به یک برند ملی تبدیل کند.

معاون امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه از آثار هنری استان اصفهان در صنعت مد و لباس به درستی استفاده نشده است، گفت: صنعت مد و لباس از نگاه اقتصادی اشتغال زایی بالایی را به همراه دارد و در استان ما نیز زیر ساخت های مناسبی در این زمینه دارد.

قاضی عسگر ادامه داد: بیست میلیارد دلار ارزش بازار پوشاک است که 10 میلیارد آن وارداتی است و این آمار در شرایطی است که در کشور جوانان فارغ التحصیل بیکاری داریم. خیلی از این افراد باید آموزش های فنی و مهارتی فرا گیرند اما آنگونه که باید حمایت نشده اند.

وی با بیان اینکه استانداری استان اصفهان جهت همکاری با صنعت نساجی اعلام آمادگی می‌کند، تصریح کرد: صنعت نساجی استان اصفهان پنجاه درصد کل کشور است که خوشبختانه از طرف بخش خصوصی حمایت می‌شود و می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار افزود:عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، با آمدن ترامپ  دلار به نرخ واقعی رسید و باعث شد صنعت نساجی مجدد پا بگیرد و امید وارم با فکر و عمل درست باقی سیاست مداران این صنعت را نجات دهند، ما نیز در استانداری به دنبال توانمند سازی تشکل های نساجی هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دلار دولت صنعت فارغ التحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست

در حالی که تصور می رفت امپراتوری تجاری دونالد ترامپ روز دوشنبه به مخاطره بیافتد، در عوض، این روز به بزرگترین روز برای ثروت رئیس جمهور سابق آمریکا تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، ترامپ با مهلتی برای ارسال وثیقه بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری در دعوای کلاهبرداری در نیویورک روبرو بود اما دادگاه استیناف ایالتی با کاهش این مبلغ به ۱۷۵ میلیون دلار، به کمک او آمد. ترامپ می‌گوید این مبلغ را پوشش خواهد داد. همزمان، «گروه رسانه‌ و فناوری ترامپ» که شرکت شبکه اجتماعی او است، یک فرآیند ادغام ۲۹ ماهه را به پایان رساند و اکنون سهامی به ارزش میلیاردها دلار روی کاغذ، رسما متعلق به ترامپ است.

 در مجموع، دارایی خالص ترامپ، بیش از چهار میلیارد دلار افزایش یافت. این به معنای آن است که برای اولین بار، ترامپ با ثروتی معادل ۶.۵ میلیارد دلار، به جمع ۵۰۰ ثروتمند برتر جهان در فهرست میلیاردرهای بلومبرگ پیوست.

اریک ترامپ، معاون اجرایی سازمان ترامپ در بیانیه‌ای گفت: ما شرکت بزرگی داریم و بی نهایت، مفتخریم.

ترامپ ۷۷ ساله، تمام عمرش ثروتمند بوده است. اما ثروت او که قبلا به ۳.۱ میلیارد دلار می رسید، عمدتا شامل املاک و مستغلات است که مشخص شد ارزش آنها و شرکتش به مدت بیش از یک دهه، میلیاردها دلار در سال افزایش یافته است تا شرایط بهتری در زمینه وامها داشته باشند.

اما ثروت غیر نقدی او قبل از مهلت روز دوشنبه برای پرداخت ۴۵۴ میلیون دلار وثیقه یا ارسال اوراق ضمانت برای ۱۲۰ درصد از حکم قاضی در حالی که او درخواست تجدید نظر می کند، یک بحران مالی بالقوه ایجاد کرده بود. لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، اعلام کرده بود در صورت عدم عمل به این حکم توسط ترامپ، آماده است تا دارایی‌های او را مصادره کند.

ترامپ متعهد شد که به سرعت پول نقد یا اوراق ضمانت را برای پوشش مبلغ کاهش یافته، ارسال کند. در حال حاضر، او نمی تواند درآمد حاصل از ادغام شرکت ترامپ مدیا با شرکت دیجیتال ورلد را دریافت کند، زیرا سهام او به مدت تقریبا شش ماه، بلوکه شده است.

سهام شرکت دیجیتال ورلد در معاملات روز دوشنبه، در ۴۹.۹۵ دلار بسته شد که حدود ۱۸۵ درصد از ابتدای سال افزایش نشان می دهد. به این ترتیب، ارزش ۵۸ درصد از سهام ترامپ در این شرکت، به ۳.۹ میلیارد دلار می رسد.

تکمیل ادغام این دو شرکت که بر موانعی از جمله تحقیق و توافق با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شکایتهای لحظه آخری مدیران و سرمایه گذاران چیره شد، به معنای آن است که این سهام، اکنون در محاسبه بلومبرگ از ارزش خالص ترامپ لحاظ شده است. پیش از این، طبق آخرین فرم افشای مالی ترامپ، سهام او تنها ۲۲.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شاخص ثروت بلومبرگ که ثروت ترامپ را از سال ۲۰۱۵ محاسبه کرده است، نشان می دهد ثروت اصلاح شده او که مشغول مبارزات انتخاباتی برای بازگشت به کاخ سفید است، ارزشی برابر با ثروت جو ریکتس، گوردون گتی و تونی جیمز دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ بوربور: تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد