Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی با بیان اینکه آمریکا سرداری را به شهادت می‌رساند که عمری را در راه مبارزه با تروریسم سپری کرده است گفت: دروغگویی دولت آمریکا مسجل و مشخص شد. تاریخ انتشار: 11:55 - 17 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۳۰۶

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در آغاز نخستین جلسه هیات عمومی پس از به شهادت رسیدن سپهبد شهید قاسم سلیمانی، طی مراسمی یاد آن شهید بزرگوار را گرامی داشت و ۱۲۰ قاضی عضو هیات عمومی با قیام در سالن هیات عمومی، یک صدا برای استمرار راه آن شهید در منصب قضا هم قسم شدند و در ادامه، نام سالن محل برگزاری هیات عمومی به سالن سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در این مراسم که در فضایی آکنده از غم و اندوه برگزار شد، در سخنانی درباره فضائل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آن بزرگوار و همراهان ایشان به ویژه شهید ابو مهدی المهندس گفت: این واقعه از دو بُعد قابل بررسی است؛ نخست اینکه رژیمی دست به این اقدام تروریستی می‌زند و رئیس آن هم رسما مسئولیت این اقدام را می‌پذیرد که پیوسته جمهوری اسلامی ایران را به اتهام واهی حامی تروریست می‌داند و مورد انتقاد و تحریم قرار داده است. دیگر اینکه رژیمی این جنایت بزرگ را مرتکب می‌شود و این اقدام تروریستی را انجام می‌دهد که ادعای مبارزه با تروریست‌ها را دارد؛ در حالی که خود کسی را به شهادت می‌رساند که عمری را در راه مبارزه با تروریسم سپری کرده است و این نشان دهنده ریاکاری دولت آمریکاست. البته در این حادثه برای مردم دنیا دروغگویی دولت آمریکا مسجل و مشخص شد.   بیشتر بخوانید: وداع با حاج قاسم در دیار کریمان/ کرمان برای خونخواهی به پا خاست رئیس دیوان عدالت اداری افزود: البته شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان موج عجیبی از احساسات را در کشور ما و سایر کشور‌های منطقه ایجاد کرد که می‌توان از آن به یک رستاخیز بزرگ تعبیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان با اشاره به آیات و احادیث، به تشریح و تبیین شخصیت شهید از نگاه آموزه‌های اسلامی پرداخت و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی وارد عرصه جهاد با داعش شد که عنقریب رژیم کشور‌های سوریه و عراق به دست تروریست‌ها در معرض سقوط بودند و تکفیری‌ها جنایات بسیاری را در این کشور‌ها مرتکب شده بودند و یکی از جهات رستاخیزی که بخاطر شهادت این شهدا در ایران و کشور‌های منطقه برپا شد دفاع جانانه ایشان از حرم اهل بیت (ع) بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شهید فرهمند تیل با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار حضور فعال داشت و سرانجام در جبهه غرب کشور هنگام مأموریت و انجام وظیفه به شهادت رسید. تحصیل و اشتغال  روحیة حق‌جوی او بیش‌ازپیش رو به‌سوی حق‌گرایی نهاد و از دام‌های که رژیم ستم‌شاهی به‌انحاءمختلف برای جوانان این مرزوبوم گسترده بود دوری جست.
در زمان رژیم ستم‌شاهی براثر فقر مالی و وضع اقتصادی پائین و نبودن امکانات فرهنگی و فاقد فضا‌های آموزشی از درس‌خواندن و ادامة تحصیل محروم گشت و موقعیت ایجاب کرد که بعد از کلاس چهارم ابتدائی از ادامه تحصیل باز بماند. بعد از آن به شغل آزاد مشغول شد، بیشتر اوقات برای معاش خانواده از شهری به شهر دیگر و از مکانی به مکان دیگر برای کارگری و مایحتاج زندگی در تکاپو بود. در ماه‌های مبارک رمضان با زبان روزه در گرمای سوزان تابستان کار می‌کرد و این سختی و مشقت را به جان پذیرا بود.  خصوصیات اخلاقی شهید فرهمند در تمام دوران زندگی خود را بااخلاق اسلامی آراسته بود و حق‌پرست و خداجویانه عمل می‌کرد و وی از روحیة بسیار خوبی برخوردار بود صبور، قانع، آرام، ساکت و سالم و مورد اطمینان همة اطرافیان خود بود و در کار‌هایش بسیار خونسرد و بادقت و مستحکم بود.  در دوران جوانی با زحمت و رنج بسیار دست‌وپنجه نرم کرد. شهید فرهمند ازدواج کرد تا بدین صورت سنت رسول ا... را به‌جای آورد و ثمرة این ازدواج دو فرزند (یک پسر و یک دختر) که از خود به یادگار گذاشته است.  زندگی در حیات او به همین طریق سپری شد تا شروع انقلاب اسلامی ایران به رهبری منجی عالم بشریت حضرت امام خمینی (ره) و مبارزة ملت همیشه در صحنة ایران بخصوص جوانان دلیر، شجاع و استقلالشان با شهادت و خط‌شکن تاریخ استان محروم و شهیدپرور کهگیلویه‌وبویراحمد. الفبای مبارزه  شهید فرهمند در این دوران الفبای مبارزه را می‌آموخت و در برنامه‌های جمعی و شرعی که با شرکت دوستان، آشنایان و گروه‌های مسلمان و انقلابی تشکیل می‌شد شرکت فعال داشت شهید فرهمند توانست با شرکت در این سری مطالعات جمعی و جلسات اسلامی، و انقلابی زیر بنائی تفکر مذهبی خود را غنا بخشد خود را برای فردای انقلاب آماده سازد. خودسازی شرکت در برنامه‌های خودسازی و کوهنوردی و انجام عملیات دشوار، از سوژه‌های موردعلاقه او بود. به طوری که بسیاری از دوستان و همسر و آشنایان هم‌دورةو به‌خاطر اخلاق اسلامی و پیمان دوستی، راهنمائی‌ها و ارشادات خداپسندانة او جذب این‌گونه عمل‌ها و برنامه‌های انقلابی در جبهه‌ها و دوران‌های انقلاب شده بودند. در اکثر تظاهرات و راهپیمایی‌ها و دعا‌ها شرکت فراوان داشت و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته بود، شهید فرهمند باذوق و شور فراوان به اسلام و امام عشق می‌ورزید و بار‌ها بدین سبب تا پایان دست از مبارزه بر نداشت و زیر بار ظلم و ستم نرفت. با بروز جنگ تحمیلی عراق علیه کشور جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار فرهمند سر از پا نمی‌شناخت و به فرمان امام و تشکیل ارتش بیست میلیونی و بسیج همگانی برای دفاع از مرز و بوم کشور جمهوری اسلامی ایران در بسیج همگانی ثبت نام و آموزش‌های لازم و تاکتیکی را سپری کرد.  روانة جبهه‌های حق علیه باطل شد و چندین بار با شوق و شوری که از امام و انقلاب داشت و برای ادای دین خود و ادامة خون همرزمان خود عازم جبهه‌های غرب و جنوب کشور شد و با بعثیان کافر پیکار می‌کرد و عشق به شهادت او را به مبارزه مشغول کرده بود.  شهادت در عملیات جان‌سوز و دشمن‌شکن بوستان شرکت داشت و بعد از فتح بوستان برای مدتی به خانه آمد، اما روحیه شهادت طلبانه او امان نداد و برای سومین بار به آنچه آرزو داشت دست یافت و سرانجام در مرداد سال ۶۱ در جبهه غرب کشور هنگام مأموریت و انجام وظیفة شرعی خود لطف خدا شامل حال او می‌گردد و پیام خدا را لبیک گفته و به سوی خدا به خیل عظیم شهداء پیوست و پیکر مطهرش را در زادگاهش به خاک سپردند.

دیگر خبرها

  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان