Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه ــ پیکرهای مطهر شهید وحید زمانی‌نیا که در کنار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید و شهید مصطفی محمد میرزایی از شهدای مدافع حرم تا ساعاتی دیگر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ تا ساعاتی دیگر پیکر مطهر شهید وحید زمانی‌نیا، شهید مقاومت اهل شهر ری که همراه با سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید به همراه پیکر شهید مصطفی محمدمیرزایی، از شهدای مدافع حرم در شبستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر پیکرهای مطهر این دو شهید بر روی دستان مردم قدرشناس شهر ری از میدان شهر ری به سمت خیابان حرم در حال تشییع است و پس از تشییع، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) آرامگاه همیشگی این دو شهید خواهد بود.

امشب نیز مراسم شام غریبان این دو شهید در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود و فردا چهارشنبه 18 دی‌ماه، نیز مراسم ویژه بزرگداشت شهدای مقاومت از ساعت 14 تا 16 با سخنرانی آیت‌الله ری‌شهری و فرمانده سپاه استان تهران و مداحی باقری و امیرعباسی برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی شهدای مدافع حرم آستان حضرت عبدالعظیم شهید وحید زمانی نیا شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد

محمد مهدی ایرانمنش از مجروحین حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان در دی ماه ١٤٠٢ پیش از ظهر امروز به خیل شهدا پیوست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان کرمان اعلام کرد: پیش از ظهر امروز محمد مهدی ایرانمنش فرزند شهید رضا ایرانمنش پس از تحمل ۱۱۰ روز مجروحیت از حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان به فیض شهادت نائل آمد.

محمد مهدی ایرانمنش ۱۲ ساله که در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ همراه با پدر خود شهید «رضا ایرانمنش» برای چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها به گلزار شهدا کرمان آمده بود، که پس از انفجار تروریستی مجروح و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل بود و از ناحیه نخاع گردن به شدت آسیب دیده بود با تحمل درد زیاد سرانجام امروز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به خیل شهدا پیوست.

شایان ذکر است پدر محمد مهدی ایرانمنش نیز در ۱۳ دی ۱۴۰۲ همان روز انفجار به خیل شهادت نائل آمد.

با شهادت محمد مهدی ایرانمنش تعداد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان به ۹۷ شهید رسیده است.

دیگر خبرها

  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • حال و هوای زائران در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) + فیلم