Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، قاسم عسکری نسب، مدیر بنادر غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون صادرات فرآورده‌های نفتی در بنادر غرب هرمزگان ۱۲ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

عسکری نسب افزود: در این مدت بیش از ۲ میلیون و ۸۴ هزار تن فرآورده‌های نفتی از این بنادر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنادر غرب هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی پهلوگیری شناور‌ها در بنادر غرب استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ هزار و ۲۸۰ فروند شناور در این بنادر پهلو گرفته است.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی بنادر هرمزگان پهلوگیری شناورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سوخت رسانی ایام نوروز در منطقه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بازدید، فرایند سوخت رسانی ایام تعطیلات نوروزی در محل انبار نفت مرکزی ارومیه در بخش‌های مختلف مصرف و بخصوص در بخش حمل و نقل، پایش و مورد بررسی قرار گرفت و احمد مجرد مدیر منطقه ارومیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سوخترسانی سال ۱۴۰۲ و ایام تعطیلات نوروزی ارایه کرد


  مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن بازدید از تجهیزات عملیاتی، اطفا حریق، مخازن ذخیره‌سازی و سکو‌های بارگیری، وضعیت ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی را مطلوب ارزیابی کرد و و ابراز امیدواری کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی و عید فطر با یاری خداوند متعال، تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت و همکاری موثر مردم در مدیریت بهینه سفر و مصرف سوخت، مشکل خاصی در سطح کشور نداشته باشیم


عرب‌عامری در این بازدید با ابراز رضایت از روند سوخت‌رسانی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، از تلاش جهادی و شبانه‌روزی مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در ارائه خدمات مطلوب به مسافران عزیز و مردم شریف استان آذربایجان غربی تشکر و قدردانی کرد.


محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این بازدید عملیاتی از آمادگی جایگاه‌های سوخت منطقه اظهار رضایت کرد و افزود: کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهر‌ها و شهر‌های بزرگ به مقدار کافی موجود است و از ابتدای تعطیلات نوروزی تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد


وی تأکید کرد: به صورت میدانی در حال پایش وضعیت سوخت رسانی هستیم و این پایش تا پایان یافتن سفر‌های نوروزی و تعطیلات عید فطر مسافران تشدید می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • پایش سوخت رسانی ایام نوروز در منطقه ارومیه
  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران