Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ دسته اول ایران، دو تیم گل ریحان البرز و آرمان گهر سیرجان عصر امذروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ دسته اول ایران، دو تیم گل ریحان البرز و آرمان گهر سیرجان از  ساعت 14 امروز در ورزشگاه انقلاب به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف گل ریحان البرز مقابل مس کرمان در ورزشگاه انقلاب کرجنصرتی: گل ریحان البرز مستحق برد مقابل سپیدرود رشت بودجدال سخت گل ریحان البرز با تیم سپیدرود در رشت

تیم گل ریحان البرز با سرمربیگری محمد نصرتی نیم فصل اول را بدون باخت به پایان رساند و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

تیم گل ریحان البرز با 8 برد و 9 تساوی با 33 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد و در نیم فصل اول چند هفته نیر صدرنشین لیگ بوده است.

تیم آرمان گهر سیرجان نیز  با سرمربیگری قاسم شهبا  در  حال حاضر با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.

این بازی برای گل ریحان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر با کسب امتیاز  همراه باشد امکان صدرنشینی گل ریحان وجود دارد.

انتهای پیام/ش

 

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل