Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر آمریکایی ترور فراقضایی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «جنایت جنگی» توصیف کرد. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تحلیلگر و نامزد سابق سنای آمریکا در مصاحبه‌ با تسنیم ترور سپهبد «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «ترور فراقضایی» و نقض قوانین بین‌المللی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مارک دانکوف» در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: دموکرات‌ها دلایل محکمی در اختیار خواهند داشت تا ترامپ را بابت ترور فراقضایی ژنرال سلیمانی که به موجب قوانین حقوق بین‌الملل جنایت جنگی به شمار می‌رود استیضاح کنند و اگر من در مجلس سنای آمریکا بودم، به عنوان یک سناتور قائل به سیاست "نخست آمریکا" به محکوم شدن او رأی می‌دادم.

دانکوف با وجود این، با یادآوری سلطه جریان صهیونیسم بر هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا گفته که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. او تصریح کرد: اما ماهیت صهیونیست-محور هر دو حزب در کنگره، تضمین می‌کند که چنین اتفاقی هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

تحلیلگر آمریکایی در ادامه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 پرداخته و گفته که در این انتخابات، رقابت میان دو «جنایتکار» وابسته به صهیونیسم خواهد بود. او گفت: «مسئله‌ بدتر اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 در ایالات متحده، مردم آمریکا را در معرض انتخاب از میان جنایتکار صهیونیست A و جنایتکار صهیونیست B قرار خواهد داد.»

مارک دانکوف، در ادامه، بر اساس این استدلال که سیاست‌های آمریکا تحت کنترل جریان صهیونیسم قرار دارد ترور سردار سلیمانی را در حکم ترور سیاست موسوم به «آمریکا نخست» که ترامپ آن را محور شعارش قرار داده، توصیف کرد. 

وی گفت: من آنچه ران پال ساعاتی قبل‌تر گفت را مورد تأکید قرار می‌دهم که اقدام ترامپ در ترور ژنرال سلیمانی، "ترور جنبش نخست‌ آمریکا" هم هست.

مصاحبه|جهاد اسلامی: سردار سلیمانی ستون فقرات مقاومت بود/ سرنوشت پروژه صهیونیستی-آمریکایی٬ شکست و اخراج از منطقه استمصاحبه| ریاض کریم: آمریکا و متحدانش بعد از ترور سردار سلیمانی جای امنی در منطقه ندارندمصاحبه|ماجد غماس: سردار سلیمانی نقشه‌های آمریکا در عراق را به هم ریختمصاحبه| فعال سیاسی آمریکایی: واشنگتن و تل آویو از سردار سلیمانی هراس داشتند

 

انتهای پیام/

R36444/P/S8,89,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است

به گزارش صدای ایران، ارایل لین، سیاستمدار راستگرا و عضو حزب لیکود، در گزارشی به این موضوع میپردازد که نباید بخاطر درخواست احساسی عده‌ای در داخل جامعه رژیم صهیونیستی، با ایران وارد جنگ شد چرا که اکنون اسرائیل توانایی انجام چنین کاری را ندارد و عملیات ترور سردار زاهدی، یک اقدام کوته بینانه بود.

ارایل لین در این گزارش می‌نویسد:

«از زمان حمله ایران، فضای شکل گرفته در اسرائیل که ریشه‌های عاطفی آن را به راحتی می‌توان فهمید، این است که اسرائیل باید به حمله ایران پاسخ دهد. این فضا و اظهارات متعدد آن، از جمله برخی گزارش‌ها در رسانه ها، مرا به یاد کتاب "رژه حماقت" باربارا تاچمن می‌اندازد، که در آن او توصیف می‌کند که چگونه کل ملت ها، در حماقتی که توصیف آن دشوار است، در کشمکش‌های غیرضروری فرو می‌روند که به بهای ریخته شدن خون‌های زیادی از آنها تمام شد ولی هیچ سودی برای آنها نداشت.»

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است