Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:18:28 GMT

کاهش دما در مناطقی از یزد تا 7-درجه

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۸۲۶

کاهش دما در مناطقی از یزد تا 7-درجه

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد گفت: هوا در مرکز استان یزد از امروز گرمتر می‌شود اما در برخی مناطق از جمله گاریز و مروست با کاهش دما تا 7- درجه مواجه خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سیدعباس میرحسینی، با اشاره به اینکه دمای هوای یزد شب گذشته و بامداد امروز به صفر درجه رسید، اظهار داشت: در برخی مناطق نظیر مروست و گاریز دمای هوا تا ۷- درجه نیز کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هوای امروز یزد صاف همراه با پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد شهری است، افزود: وضعیت هوا در مرکز استان فردا پایدارتر خواهد بود.

میرحسینی عنوان کرد: هوای یزد، فردا (چهارشنبه) صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و گاهی افزایش سرعت باد خواهد بود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه دمای امروز مرکز استان یزد در سردترین ساعات یک درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه می‌رسد، بیان کرد: فردا نیز دمای هوای یزد در سردترین ساعات یک درجه است اما در ساعات گرم روز با افزایش دو درجه‌ای دما مواجه خواهیم بود و دما به ۱۵ درجه نیز می‌رسد.

وی گفت: در برخی مناطق نظیر بافق، شاهد افزایش بیشتر دما تا ۲۰ درجه سانتیگراد خواهیم بود اما در دیگر نقاط استان دمای هوا از ۹ تا ۱۶ درجه متغیر است.

میرحسینی یادآور شد: دمای هوا در مناطقی نظیر گاریز و مروست به ۷- می‌رسد که لازم است کشاورزان توصیه‌های هواشناسی را برای جلوگیری از بروز خسارت به کار گیرند.

وی، عایق بندی درختان، دود دادن درختان در باغات و عایق بندی نهال‌های جوان و پاجوش خرما را از جمله این اقدامات برشمرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرما هواشناسی یزد برنا درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند