Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:44:32 GMT

آقا کریم فرمانده موقت پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۴۸۸۶

آقا کریم فرمانده موقت پرسپولیس (عکس)

کریم باقری که ششمین سال حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار را پشت سر می‌گذارد، همچون ابتدای فصل نقش سرمربی را در تمرینات ایفا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس در میان غیبت گابریل کالدرون و دستیارانش برگزار شد. آن ها که در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، در شرایطی به کشور خود سفر کردند که از وضعیت مالی و همچنین دیگر موضوعات باشگاه پرسپولیس ناراضی بودند و همین موضوع، ابهام های زیادی را حول بازگشت یا عدم بازگشت آن ها شکل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود قرمزها با یک روز تاخیر، تمرینات خود را استارت زدند و همچون ابتدای فصل، کریم باقری به عنوان مسئول فنی تیم، اداره تمرین را برعهده داشت. در تابستان باتوجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری تا زمان حضور کالدرون نفر اول کادرفنی پرسپولیس بود و حالا دوباره چنین نقشی را برعهده گرفته است.

 

باتوجه به میزان مقبولیت آقا کریم بین هواداران، در ابتدای فصل هم پیشنهاد سرمربیگری به او داده شد اما باقری با رد این پیشنهاد، دستیار کالدرون شد و ترجیح داد که جانشین برانکو نباشد. او با تواضع خاصی، چنین پستی را بیش از توانایی و شایستگی خود دانست و همین واکنش بود که محبوبیتش را بیشتر و بیشتر هم کرد.

 

 

با این حال ممکن است در روزهای آینده تحولات باشگاه پرسپولیس به سمتی برود که کریم باقری نقش کلیدی تری در کادرفنی داشته باشد و جایگاه فعلی را حفظ کند. اما فعلا پرسپولیسی ها تلاش می‌کنند تا سرمربی آرژانتینی به ایران بازگردد چرا که در غیر این صورت حجم بزرگی از نارضایتی دوباره به سوی مدیریت سرخ ها و همچنین وزارت ورزش روانه خواهد شد.

 

در تمرین امروز علاوه بر کریم باقری، سیدی مربی دروازه بان های تیم نیز حضور داشت و با بیرانوند و بیات تمرین کرد.

کریم باقری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به‌عنوان مسئول فنی این تیم و سرمربی موقت سرخپوشان انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم، مطهری را به‌عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

مطهری که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی نیز هست با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو