Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد با امضای طوماری خواستار خون خواهی شهید قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد با امضای طوماری خواستار خون خواهی شهید قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت شدند.
همچنین، این دانشجویان به حمایت از عملیات انتقام سخت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
در این طومار از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد خطاب به فرماندهی معظم کل قوا آمده است:
همانطور که مستحضرید در روز‌های اخیر در سوگ کسی نشسته ایم که الحق مالک اشتری برای حضرتعالی و انقلاب اسلامی ایران بود.
ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن هم در عراق و توسط حمله پهبادی نشان از زبونی بودن و خار گشتن سلطه استکبار جهانی بر منطقه خاورمیانه طی سال‌های اخیر و در پی رشادت‌های این سردار رشید اسلام در جبهه مقاومت دارد.  
سردار سپهبد سلیمانی همواره سربازی مطیع امر ولایت، فرماندهی بی نظیر در میدان نبرد و بنده‌ای خالص در نبرد با جهاد اکبر بود.
گرچه شهادت این سردار بزرگ قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا را به درد آورد، ولی یقینا شهادت این سردار رشید اسلام همانند عمر با برکتش سبب خیر و منشاء برکات برای جبهه مقاومت و ایران اسلامی است.  
بدین وسیله ما بسیجیان دانشگاه آزاد خرم آباد آمادگی خود را جهت خونخواهی از سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌کنیم و همچنین اعلام می‌کنیم از این لحظه در آماده باش کامل همانند همیشه گوش به فرمان شما منتظر دستور جهاد علیه استکبار جهانی خاصه آمریکای جنایتکار و غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خرم آباد بسیج دانشجویی لرستان شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی