Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا اطلاع نداشت با شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و همرزمانش، جبهه مقاومت از ایران تا لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن متحد خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌دانست با به شهادت رساندن «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق، جبهه مقاومت را از ایران تا لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن و هر نقطه‌ای که در آن مقاومت یافت می‌شود، متحد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البخیتی به وبگاه «العهد» گفت: هر ضربه‌ای که محور مقاومت دریافت می‌کند آن را تقویت می‌کند و نه ضعیف. هنگامی که اسرائیل به لبنان حمله کرد آن را از ضعیف ترین کشور عربی به بزرگترین خطر راهبردی تبدیل کرد که موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند.

وی سپس ملت عراق را به استفاده از تجربه ملت یمن و لبنان فراخواند و افزود، هدف آمریکا از این جنایت تشدید هیمنه بر عراق است.

البخیتی تأکید کرد، پاسخی که در سطح جنایت آمریکا باشد اهداف آمریکا را ساقط و آن را از کرده خود پیشیمان می‌کند؛ این نیازمند تحرک سیاسی، مردمی و نظامی است.

وی سپس ادامه داد: ما نمی‌توانیم از ائتلاف آمریکایی انتظار داشته باشیم که حقیقت وجود یاری الهی را درک کند اما می‌توان پیش‌بینی کرد که ازتجربه‌های تاریخ استفاده کند. ائتلاف آمریکا در گذشته هم نتوانست سودی از هدف گرفتن «سید عباس موسوی» دبیرکل سابق حزب‌الله، «فتحی شقاقی» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «احمد یاسین» رهبر پیشین حماس و «سید حسین الحوثی» رهبر پیشین انصارالله ببرد.

البخیتی تأکید کرد، موضع اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله نشان دهنده یک «دیدگاه راهبردی نافذ» است و همه باید در مسیر تحقق هدف برای ساقط کردن پروژه آمریکایی در منطقه تلاش کنند.

آمریکا جمعه گذشته در یک حمله پهپادی به دو خودرو در فرودگاه بغداد سردار سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رساند و ایران اعلام کرده انتقام سختی خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ انصارالله جبهه مقاومت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس