Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@21:44:26 GMT

رویداد شنیداری «میان-کنش» در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۲۶۰

رویداد شنیداری «میان-کنش» در تالار وحدت

تالار وحدت میزبان رویداد شنیداری «میان_کنش» به رهبری نادر مشایخی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت «میان-کنش» به رهبری و مدیریت هنری نادر مشایخی و سرپرستی محمد عباسی 22 دی ماه ساعت 21و30 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعاتی چون، استخوان ایشانگو 3 به آهنگسازی نادر مشایخی و کاویان، غریو، باغ آشنایی، فالگیر، اشارات نظر،  سحری به آهنگسازی کوشا میرزایی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجرا، تکنواز سه تار: کوشا میرزایی، سولیست فلوت: ارغوان منتظری، ویولن یک: دانیال جورابچی (کنسرت مایستر)، فرمهر بیگلو، آناهیتا خانزاده، علی بهارلو، کیانا کریمی، محمد عباسی، ویولن دو: علیرضا چهره قانی، موسی نجفی، علی علیزاده، سامان محجوب، بهار کریم‌لی، رضا شرفی، ویولا: پگاه عبدالله زاده، مهدی منادی، پگاه فاضلی، مینا آقارضایی، ویولنسل: آناهیتا ایزدی پارسا، شهرزاد مجد، هستی شاپوری، مرتضی قائمی، کنترباس: پروانه انارکی، عادل اصغر زاده، آلتو فلوت: ارغوان منتظری، فلوت: نازنین سلطانی، کلارینت: محمد نیک فرجام، باس کلارینت: رهام ایرانخواه، هورن: فرشاد شیخی، نرگس تقی‌پور، پرکاشن: میلاد عمرانلو، آرمین خیردان و سالار اصغری هنرنمایی می‌کنند.

 

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی تالار وحدت برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سید محمد حسینی‌پور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی‌پور در جلسه شورای شهر اردکان ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه عباس عاصی‌زاده، عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیانگذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اردکان افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند، یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در این مراسم «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

کد خبر 6063707

دیگر خبرها

  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • «سید محمد حسینی‌پور» عضو شورای اسلامی شهر اردکان شد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • موزه ملک تا ساعت ۲۱ امشب باز است
  • موزه ملی ملک میزبان علاقه‌مندان در برنامه «شب در موزه»
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند