Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:22:15 GMT

ادامه واردات برنج باارز4200 تومانی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۶۳۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه ارز واردات برنج در بودجه سال 99، همان 4200 در نظر گرفته شده و قرار است برنج با همین ارز وارد شود، گفت: در مورد شکر دقیقا حضور ذهن ندارم. ناطقان: رضا رحمانی   در پاسخ به این سؤال که آیا ارز 4200 تومانی با توجه به گفته‌های سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برای واردات شکر و برنج حذف می‌شود،‌گفت:‌ من صحبت ایشان را ندیده و نخوانده‌ام اما معتقدم اینگونه مسائل را باید بر اساس تصمیم مراجع اصلی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سؤال که منظور شما کدام مراجع است،‌گفت: این مسائل را یا دولت و یا ستاد اقتصادی باید تصمیم‌گیری کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در بودجه سال 99 ارز 4200 تومانی برای واردات برنج در نظر گرفته شده است، بیان داشت: تا امروز هم صحبت اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات این کالا است لذا تشکیک ایجاد کردن درست نیست مگر اینکه در مورد آن تصمیم  گرفته شود.

رحمانی اظهار داشت: بنابر این اگر تصمیمی در مورد موضوعی مانند همین موضوع اتخاذ شد درباره آن اطلاع‌رسانی هم انجام می‌شود.

وی گفت: فعلاً در رابطه با حذف ارز دولتی برنج تصمیمی گرفته نشده و قرار است واردات برنج با ارز 4200 تومانی انجام شود اما در مورد ارز 4200 برای شکر دقیقاً حضور ذهن ندارم.
منبع: فارس برچسب ها: برنج ، واردات ، ناطقان ، ارز ، ۴۲۰۰

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنج واردات ناطقان ارز ۴۲۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم