Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:55:18 GMT

شهردار اهواز پروژه‌های کوچک شهری را هم دریابد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۷۶۹۰

شهردار اهواز پروژه‌های کوچک شهری را هم دریابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ایزدی در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای سلامی کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ و قرارداد ۳۰۰ میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم برای اجرای این پروژه‌ها کار بسیار خوبی است که شهرداری با همکاری شورای شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این حوزه تعامل خوبی صورت گرفت، افزود: در کمترین زمان ممکن مطالعات این پروژه‌ها به اتمام رسید و به مرحله کلنگ زنی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای کلان‌شهر اهواز تصریح کرد: اما در کنار پروژه‌های بزرگ باید به پروژه‌های کوچک نیز توجه شود؛ پروژه‌هایی که گاهی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، چندین ماه و یا یک سال به بهره‌برداری نرسیده است.

ایزدی بیان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به فرهنگ سرای کوی جمهوری، پل زردشت و بهسازی نمای خیابان امام اشاره کرد.

وی عنوان کرد: خیابان امام پیشانی شهر اهواز است و از چند ماه دیگر در ایام عید مسافران زیادی به این شهر سفر خواهند کرد که این خیابان از وضعیت نامطلوبی برخوردار است که امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه به اتمام برسد.

کد خبر 4819549

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر اهواز پروژه های نیمه تمام توسعه شهری شهرداری اهواز قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف عمرانی برای سال‌جاری، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ابهر براساس بودجه و برنامه‌ای که توسط شورای اسلامی و شهرداری تدوین شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ورودی شهر ابهر با خاک‌برداری پی ورودی این شهر، ادامه داد: برای این پروژه که انجام آن یکی از مطالبات شهروندان بود در فاز اول دو نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر توضیح داد: همزمان با آغاز این پروژه، شروع پروژه‌هایی از قبیل جدول‌گذاری پیور و سایر پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با توضیح اینکه همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود، متذکر شد: این پروژه‌ها در جهت بهبود و آسایش شهروندان و حل مشکل ترافیکی شهر انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه بازگشایی معابر در داخل ابهر نیز آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این پروژه‌ها شهری آباد پرطروات و با نشاط برای مردم باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • (تصاویر) خیابان‌های اهواز پس از باران
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی