Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیکر فرزندان غیور شهرری "شهید وحید زمانی نیا" از شهدای حادثه تروریستی اخیر آمریکا در کشور عراق و "مصطفی محمد میرزایی" از شهدای مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع و تدفین شد. تاریخ انتشار: 16:11 - 17 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۴۳۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، پیکر پاک این شهیدان والامقام بر دستان مردم قدردان و شهید پرور شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع گردید و عده زیادی از مردم نیز با چشمانی اشکبار از ساعت‌ها قبل با حضور در این بارگاه ملکوتی و خیابان‌های اطراف در انتظار فرزندان غیور خود بودند تا با تشییع پیکر مطهر این سربازان رشید جبهه‌های مقاومت از آمریکای جنایت کار و ایادیش اعلام انزجار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور پیکر‌های مطهر در حرم، فریاد لبیک یا حسین و انتقام خواهی تمام صحن‌ها را فراگرفت، حاضرین با داغ بر دل نشسته و اشک‌های خود شهیدان گلگون کفن را تشییع کردند و یاد و خاطره مجاهدت‌های این سربازان رشید اسلام را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: توضیحاتی در مورد نماز متفاوت رهبر معظم انقلاب برای سپهبد شهید قاسم سلیمانی

مداحی حاج نریمان پناهی نیز حال و هوای خاصی به این مراسم داد و در ادامه پیکر‌های مطهر شهدا گرد ضرایح مطهر حضرت عبدالعظیم و دوامامزاده مجاور علیهم السلام طواف داده شد و به سمت شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر تشییع و سرانجام در این شبستان آرام گرفت.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) باردیگر شهادت "شهید وحید زمانی نیا" و شهید "مصطفی محمد میرزایی" و دیگر شهدای حادثه تروریستی اخیر را محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید وحید زمانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود