Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران عزت‌الله ضرغامی در توییتر نوشت:
ترامپ می‌گوید ۵۲ مرکز فرهنگی تان را می‌زنم! آیا در کاخ سفید کسی نیست به او بگوید نادان! فرهنگ، صرفاً ابنیه نیست که با موشک از بین برود، فرهنگ هوایی است که این روزها در خیابان‌های ایران استنشاق می شود. آن هم فرهنگ ناب ایرانی که عطرش دنیا را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ضرغامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت حماقت صهیونیستها، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرتمند ایران اسلامی مبارک باد.   آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی افزود: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرتمند ایران اسلامی مبارک باد.   وی ادامه داد: بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (عج) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد و امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله(عج) را خشنود سازد و تبسم رضایتمندی از این شجاعت ایثارگرانه سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب های زیبایشان نقش بندد.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: داغهای طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستمدیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد و ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.   سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.   در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.   نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها حماقت کنند، با غافلگیری‌های بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • در صورت حماقت صهیونیستها، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود
  • سفیر ایران در کویت: اسرائیل حماقت کند پاسخ قاطع‌تر و قوی‌تری خواهیم داد
  • محسن رضایی: هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود
  • هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود
  • از همانجا که شلیک کردند، موشک دریافت کردند | اگر حماقت کنند...
  • واکنش کاخ سفید به تورم بالا در آمریکا: ترامپ بدتر خواهد بود