Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:07:17 GMT

6 دستگاه موفق در غنی‌سازی اوقات فراغت تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۸۵۳۵

6 دستگاه موفق در غنی‌سازی اوقات فراغت تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل به همت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل 6 دستگاه برتر در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط اجتماعی در تابستان امسال تجلیل شدند.

امروز ۱۷ دی ماه  در این مراسم سپاه حضرت عباس(ع)، کانون فرهنگی و هنری مساجد استان، آموزش و پرورش استان اردبیل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی به عنوان دستگاه‌های موفق در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به غیر از دانشگاه‌ها و صداوسیما که در طول سال فعالیتشان در حوزه فراغت ارزیابی و در هفته جوان از آنها تجلیل می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان براساس آیتم‌های هیجده گانه دستگاه‌های اجرایی مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.
محمدرضا برادران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تقویت و آگاهی‌بخشی، کتابخوانی، پژوهش و پژوهش، اردوهای زیارتی و جهای، فعالیت‌های ورزشی، مهارت‌های آموزشی، رسانه و گفتگوی جوانان و ایجاد محیط های مهارت‌های شغلی از جمله این آیتم‌ها بوده است.
وی به پرداخت تسهیلات وام ازدواج اشاره کرد و گفت: به تناسب ازدواج‌های رخ داده پرداخت تسهیلات بانکی نیز انجام شده ولی همچنان 408 نفر در نیمه اول امسال در صف دریافت تسهیلات ازدواج بوده‌اند.
برادران به آمار پرداختی بانک‌های استان در حوزه وام ازدواج اشاره کرد و افزود: سال گذشته برای 18 هزار و 500 نفر هر کدام 15 میلیون تومان و برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران دو برابر تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
وی ادامه داد: امسال نیز براساس آمار ارائه شده 13 هزار و 700 نفر از زوجین به ازای هر نفر 30 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از سال گذشته این پرداختی‌ها انجام شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به پشت نوبتی‌ها بیان کرد: تنها در بانک کشاورزی یک هزار و 300 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند که انتظار می‌رود بانک‌های استان در دو ماه باقیمانده سال به سرعت پرداختی‌های خود را افزایش دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه 20 درصد جمعیت استان اردبیل در حدود 250 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کرده‌اند، گفت: با آمارهای تکراری 111 هزار نفر دانش‌آموز در تابستان امسال در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت حضور داشتند که بررسی آمارها و پایش دقیق در این زمینه به صورت مستند باید انجام شود.
به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل نیز گزارشی از اقدامات پژوهشی و تحقیقی خود با محوریت میزان علاقمندی و رضایتمندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را ارائه کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنر‌های تجسمی اردبیل گفت: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.
حامد رضایی افزود: آموزش هر نفر برای توان‌خواهان از دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی و اولویت اول این مرکز بود که طی اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه هنر که ۱۲۰ ساعت آموزش برای مددجویان بهزیستی داده شده بود، ۴۰ ساعت آن هنر درمانی در حوزه نقاشی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ رخ داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراسم تجلیل از سرآمدان عرصه هنرهای تجسمی بهزیستی اردبیل

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند