Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردستان-رئیس اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق گفت: از سرمایه‌گذاران و بازرگانان ایرانی برای حضور و سرمایه‌گذاری در عراق دعوت می‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق گفت: از سرمایه‌گذاران و بازرگانان ایرانی برای حضور و سرمایه‌گذاری در عراق دعوت می‌کنیم.

پیشوا احمد محمود در نشست با اعضای اتاق بازرگانی سنندج اظهار داشت: از زمان تبدیل حلبچه به استان، اتاق بازرگانی نیز تشکیل شده، اما در گذشته به دلیل جنگ‌های داعش و اختلاف میان عراق و اقلیم کردستان، اتاق غیر فعال و منفعل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه حمایت‌های ایرانیان را در زمان بمباران‌های شیمیایی حلبچه فراموش نمی‌کنیم، افزود: نقاط اشتراک‌گذاری بسیاری بین این دو استان وجود دارد که باید با تمهیدات اساسی به یک فرصت تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی حلبچه اقلیم کردستان عراق بیان کرد: نژاد کُرد، دین، مذهب و زبان و تاریخ مشترک استان کردستان با اقلیم کردستان عراق سبب احساس همبستگی بیشتر نسبت به سایر کشورهاست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟

به گزارش پارس نیوز، وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • کاهش حجم مبادلات تجاری میان افغانستان و پاکستان