Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال احکام جدیدی را صادر کرد. تاریخ انتشار: 17:53 - 17 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۵۰۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با تصمیم اسماعیل خلیل‌زاده، احکام جدیدی در باشگاه استقلال صادر شد که به شرح زیر است:

*بهرام امیری به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال

*هاشم ساعدی به عنوان مشاور عالی و سخنگو باشگاه استقلال

*امیر سلطانی به عنوان عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال

*کامران منزوی به عنوان نماینده تام الاختیار در کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال

*دکتر امین نوروزی به عنوان معاون پزشکی باشگاه استقلال

*هادی مباشری به عنوان معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه استقلال

سرپرست باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای افراد ذکر شده، از آنها خواست با تمام وجود برای موفقیت آبی‌های پایتخت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
اتمام حجت مجیدی با بازیکنان استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در سال گذشته خط دفاعی استقلال عامل موفقیت این تیم بود و ادامه این روند می‌تواند صدرنشینی لیگ را حفظ کند و شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

خط دفاعی استقلال در طول لیگ برتر ده گل دریافت کرد و بهترین آمار را در بین تمام تیم‌های لیگ در اختیار دارد و به واسطه همین اتفاق هفته‌ها شکست ناپذیری را تجربه کرده است.

اما عملکرد آنها فقط در خط دفاعی مثبت نبود و روی گل‌های این تیم هم نقش تاثیرگذاری داشتند، آرمین سهرابیان، محمد مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، کوین یامگا، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مدافعانی بودند که مجموعا 13 گل از 28 گل استقلال را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان با 4 گل بهترین گلزن این تیم است.

در این بین ابوالفضل جلالی هم با 5 پاس گل یکی از گل‌سازترین بازیکنان لیگ و استقلال است که در جمع بهترین‌ها حضور دارد.

جواد نکونام با حفظ ثبات و تقویت ساختار دفاعی با تاکتیک‌های متنوع و دوندگی بالا قدرت استقلال را در این فاز افزایش داده است و راه‌های رسیدن به دروازه آبی‌ها را محدود کرده و تحت تاثیر همین موضوع حتی با تک گل در مسابقات مختلف می‌تواند سه امتیاز مسابقه را به دست آورد.

این اتفاق در سال 1402 استقلال را که مشکلات مختلفی را در زمینه‌های مدیریتی و کمبود بازیکن تجربه کرده بود به یک مدعی قهرمانی تبدیل کرد و حفظ این رویکرد در 9 بازی باقی‌مانده می‌تواند یک فصل فراموش نشدنی را برای آنها رقم بزند.

در حال حاضر 3 بازیکن خط دفاعی استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند و در ادامه فصل با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است