Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مهرام توانست داربی تهرانی‌ها در دور برگشت لیگ‌برتر بسکتبال را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

به‌ گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال ایران، تیم‌های مهرام تهران و اکسون تهران در دیداری معوقه از هفته شانزدهم، عصر امروز (سه‌شنبه) ۱۷ دی ماه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۷۶ - ۹۲ به سود مهرام مدعی عنوان قهرمانی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ توانستند پیروز دربی تهرانی‌ها شوند. در جریان این دیدار صمد نیکخواه‌بهرامی کاپیتان مهرام با ۲۰ امتیاز و احسان دلیرزهان از اکسون با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان شدند.

این بازی نیز قرار بود دیروز (دوشنبه) ۱۶ دی ماه برگزار شود که به دلیل تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران، به تعویق افتاد. دیدار تیم‌های مس کرمان و شیکیدر قم نیز به میزبانی کرمان، به تعویق افتاده است.

پنج بازی دیگر هفته شانزدهم نیز روز گذشته برگزار شد که در آن‌ها نتایج زیر به دست آمد:
شورا و شهرداری قزوین ۶۵ - ۷۵ نفت آبادان
شهرداری بندرعباس ۹۴ - ۷۳ نیروی زمینی
شهرداری گرگان ۶۲ – ۵۸ آویژه صنعت مشهد
پتروشیمی بندرامام ۹۸ – ۴۸ رعد پدافند هوایی شهرکرد
توفارقان آذرشهر ۹۶ – ۹۶ ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال