Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:39:01 GMT

صعود تیم زیر ۱۹ سال والیبال ساحلی به جدول اصلی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۹۹۵۵

صعود تیم زیر ۱۹ سال والیبال ساحلی به جدول اصلی

به گزارش خبرگزاری مهر، تورجهانی والیبال ساحلی تک ستاره درگهان از امروز (سه‌شنبه) در شهر درگهان جزیره قشم آغاز شد.

در تک دیدار جدول مقدماتی این رقابت‌ها دو تیم از ایران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم زیر ۱۹ سال ساحلی کشورمان (آرمین کمی – امید حسنی) موفق به شکست حریف خود (محمدرضا ملک‌شاهی – ضرغام منصوری) با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۸ شد و به جدول اصلی رقابت‌ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های جدول اصلی تور جهانی تک ستاره درگهان از فردا (چهارشنبه) به صورت حذفی آغاز می‌شود که هشت تیم از ایران در آن حضور دارند. همچنین هشت تیم از کشورهای ژاپن (دوتیم)، جمهوری چک (دوتیم)، قطر، نروژ، لتونی و گامبیا دیگر شرکت کنندگان در جدول اصلی تور جهانی درگهان هستند.

در این رقابت‌ها دو داور بین المللی از کشور ترکیه به همراه هشت داور ایرانی، مسئولیت قضاوت و نظارت بر بازی‌ها را برعهده دارند.

بازیکن تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران درباره دیدار جدول مقدماتی تورجهانی درگهان، گفت: با توجه به اردوهای برگزار شده، آمادگی لازم برای پیروزی در این مسابقه را داشتیم.

امید حسنی تصریح کرد: در جدول اصلی قطعا بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و باید با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

کد خبر 4819610 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال ساحلی تیم ملی والیبال ساحلی ایران تور والیبال ساحلی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس قاسم سلیمانی آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران گابریل کالدرون تیم فوتبال امید ایران وزارت ورزش و جوانان المپیک 2020 توکیو کمیته ملی المپیک کشتی آزاد مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • جام ملت‌های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین