Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@11:17:43 GMT

سه خوراکی چربی سوز و محبوب در رژیم لاغری

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۰۴۶۲

سه خوراکی چربی سوز و محبوب در رژیم لاغری

مصرف برخی خوراکی‌ها در رژیم‌های لاغری می‌تواند روند لاغری را تسریع کند. خوراکی‌هایی که شاید تا پیش از این به آن‌ها توجهی نداشتیم، اما بسیار مفیدند:

کلم و اسفناج

سبزیجات برگ تیره مانند اسفناج و کلم به دلایل مختلف از غذا‌های کاهش دهنده وزن هستند. این نوع سبزیجات با وجود حجم بسیار زیاد خود کالری بسیار کمی دارند و منبع بسیار مناسبی برای ویتامین C.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هستند که هورمون‌های استرس و منیزیم را تعدیل می‌کنند و به تبدیل غذا به انرژی کمک می‌کنند. علاوه بر این، این سبزیجات مملو از مواد مغذی دیگری مانند ویتامین A. و فولات، آهن، کلسیم و ویتامین C. هستند. طبق تحقیقات جدید، این نوع سبزیجات با چربی‌های مفید خود در رژیم غذایی به جلوگیری از جذب و کاهش چربی‌های بدن کمک می‌کند.

سوپ رقیق

سوپ یکی از وعده‌های غذایی محبوب رژیم دار‌ها است. اما سوپ سبک و رقیق. یک اشتباه رایج از سوی برخی افراد این است که به جای سوپ‌های رقیق و پر از سبزیجات کم کالری، از سوپ‌هایی با رشته‌های پر کالری، خامه و کره استفاده می‌کنند که نتیجه‌ای معکوس دارد. اگر رژیم لاغری دارید بهتر است سوپ رقیق بخورید. یعنی سوپی که میزان مایعات آن بیش از جامدات است.

کینوا

کینوا یک منبع عالی پروتئین و فیبر گیاهی است. افزون بر این کینوا حاوی مقادیر زیادی بتائین است یک اسید آمینه که به تقویت چربی خوب بدن کمک می‌کند. کینوا می‌تواند به عنوان یک غذای جانبی مثل برنج یا پاستا استفاده شود.  
منبع: انتخاب

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم لاغری کاهش وزن کینوا رژیم لاغری سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم

تزئین سبزیجات و میوه‌ها برای تحریک اشتها و به نمایش گذاشتن سلیقه و ابتکار شما خانم‌های خانه‌دار تاثیر بسزایی دارد. نمونه‌هایی از میوه ها و سبزیجات تزئین شده است بسیار شیک و زیبا را در این ویدیو می‌بینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چی بخوریم که لاغر شویم؟ / بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن
  • لاغری با یک دمنوش؛ مضر و اعتیادآور هم نیست
  • هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی
  • لاغری با یک دمنوش/ مضر و اعتیادآور هم نیست
  • پکوره رمضانی با سبزیجات و آرد ساده + فیلم
  • روش تخلیه قند اضافه از بدن در ۳ روز
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • عکس | لاغری شدید هومن برق‌نورد خبرساز شد؛ دلیل لاغری هومن برق نورد چیست؟
  • این روش‌های وایرال شده لاغرتان نمی‌کند، مریض‌تان می‌کند!