Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید و نتایج جالبی هم به دست آمد.

مس سونگون در خانه به مصاف شاهین کرمانشاه رفت. بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود مس در جریان بود که تیم حریف بعد از اعتراض به داور به دستور کادر فنی‌اش، دیگر به بازی ادامه نداد. پس از حدود ۲۰ دقیقه که همه منتظر بازگشت این تیم بودند؛ با حاضر نشدن شاهینی‌ها، مسابقه نیمه‌تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سونگون با اقتدار و با ۵۹ امتیاز و ۶ امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم، صدرنشینی خود را قطعی کرد. آنها در پلی‌آف به مصاف تیم هشتم جدول می‌روند.

گیتی‌پسند با تک گل اصغر حسن‌زاده به سختی با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود فرش‌آرای مشهد گذشت و جایگاه خود را در رده دوم در فاصله یک هفته تا پایان قطعی کرد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

هایپر شاهین‌شهر ۴-۲ ارژن شیراز

سن‌ایچ ساوه ۷-۴ اهورای بهبهان

حفاری خوزستان ۰-۳ مقاومت البرز

آذرخش بندرعباس ۴-۱ سوهان محمد سیمای قم

شهروند ساری ۲-۱ ستارگان ورامین

بعد از انجام مسابقات هفته بیست و ششم، مرحله پلی‌آف با حضور هشت تیم برتر به انجام می‌رسد. با توجه به جایگاه تیم‌ها، ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای قم به عنوان تیم‌های دوم و هفتم جدول، در مرحله بعدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال مس سونگون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری بعد از نمایش درخشان در بازی با پرسپولیس به ترکیب اصلی ملوان رسید و موفق شد برابر سپاهان نیز به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

او در نیمه اول روی یک صحنه موفق شد میلاد زکی پور را در سمت چپ دریبل کند و وارد محوطه جریمه شود و ضربه نهایی خود را هم به سمت دروازه زد که نیما میرزازاد این شوت از زاویه بسته را مهار کرد.

این در حالی است که عمری در سایر دقایق بازی هم خط دفاعی سپاهان را آزار داد و در حالی که به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کرد، چندین نفوذ را انجام داد اما نتوانست در زدن ضربه نهایی موفق عمل کند.

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه