Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضائیه با صدو پیامی، جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 20:19 - 17 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۵۲۷ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با صدو پیامی، جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی که در شهر‌ها و استان‌های مختلف بویژه در کرمان و دیار کریمان در مسیر تعظیم و تکریم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حماسه‌ای بی نظیر آفریدند.

متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا، جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار سلیمانی جان عزیزشان را از دست دادند و به خیل میهمانان سردار شهید و به محفل نورانی شهدا پیوستند.

اینان که با خلوص نیت و برای رضای خداوند پای در مسیر تعظیم شعائر الهی نهادند نزد خداوند متعال اجر و پاداشی بی نظیر خواهند داشت.

اینجانب این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنان عزیز و خانواده‌های محترم آنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای جان باختگان این حادثه طلب رحمت و غفران الهی و برای مصدومان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضاییه   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان

لحظاتی پیش، مراسم رسمی استقبال از رییس‌جمهور کشورمان در پاکستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شهباز شریف در بدو ورود آیت الله رئیسی، از رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات بلندپایه ایران استقبال کرد سپس سران دو کشور در جایگاه ویژه استقبال حضور یافتند.

پس از نواخته شدن سرودهای ملی ایران و پاکستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از یگان نیروهای مسلح پاکستان حاضر در آیین استقبال سان دید.

بلافاصله پس از این مراسم دیدار دوجانبه نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ایران برگزار شده و سپس دیدار هیات‌های بلندپایه دو کشور به ریاست آیت‌الله رئیسی و شهباز شریف انجام خواهد شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

کد خبر 746856

دیگر خبرها

  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی