Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله نجفی روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود:این شرکت برنامه احداث این جایگاه‌ها در نقاط مختلف خوزستان را با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانکی و سهم آورده متقاضیان هدف‌گذاری کرده و برای راه‌اندازی این جایگاه‌ها پیگیری‌ را شروع کرده تا تعدادی از این جایگاه‌های جدید را سال آینده وارد مدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰جایگاه عرضه گازسی.ان.جی در خوزستان فعال است ابراز امیدواری کرد تا ۲ سال آینده این تعداد به ۱۱۰ جایگاه برسد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان(اهواز) با اشاره به اینکه با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از ۲۴ آبان امسال ، مصرف گاز سی.ان.جی در مقایسه با بنزین نرخ آزاد افزایش یافته گفت: پس از اجرای این طرح مصرف گاز سی.ان.جی در خوزستان ۱۵درصد افزایش یافته است و این روند یا گازسوز کردن خودروهای عمومی در خوزستان دوباره افزایش می یابد.

دولت برای گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی در سطح کشور ۶۰ هزار میلیارد ریال اختصاص داده است.

کاهش ۹۰۰هزار لیتری مصرف بنزین در خوزستان
نجفی گفت: مصرف روزانه بنزین در خوزستان پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین از چهار میلیون لیتر در روز به ۳.۱میلیون لیتر رسیده که نشان دهنده کاهش حدود ۲۰درصدی است.
وی گفت:به تبع کاهش مصرف بنزین ، شاهد بهبود نسبی محیط زیست و کاهش میزان آلاینده‌ها به ویژه در کلانشهر اهوازهستیم.

تخصیص سهمیه یک هزارو ۲۰۰ لیتر بنزین برای قایق‌های صیادی
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان(اهواز) از تخصیص سهمیه یک هزار و ۲۰۰ لیتری بنزین به نرخ ۱۵ هزار ریال خبر داد.
نجفی با اشاره به توافق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با سازمان شیلات ایران برای تخصیص سهمیه بنزین قایق‌های صیادی گفت: به زودی سهمیه صیادان در کارت‌های سوخت آنان شارژ می‌شود.
وی تعداد قایق‌های واجد شرایط و مجاز در خوزستان که صاحبان آنها در سامانه سوخت نام‌نویسی کرده‌اند را یک هزار و ۷۴ فروند بیان کرد.
وی گفت: طبق توافق به عمل آمده سهمیه آذر و دی به صورت یکجا در کارت سوخت قایق‌های صیادی خوزستان واریز می‌شود.   
نجفی همچنین از افزایش ۴۰ لیتری سهمیه بنزین خودروهای جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: این سهمیه خاص خودروهای ویژه جانبازان و معلولان است و شامل همه آنان نخواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی بنزین پخش فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گاز معلولان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان