Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان از انتشار اخبار مربوط به انتخابات استان در سایت وزارت کشور خبر داد.

فاطمه ایرانی امروز در جلسه ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان که با محوریت بررسی مشکلات و موانع انتخابات برگزار شد گزارش جامع و کاملی از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری به عنوان کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات، ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در یک ماه گذشته واحد روابط عمومی، ۱۲۵ خبر در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود در سایت استانداری لرستان بارگذاری کرده و از این تعداد، ۴۴ خبر در صفحه اول سایت وزارت کشور کار شده که در نوع خود آمار قابل اعتنایی است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات تصریح کرد: همچنین ۱۱ اینفوگرافی نیز در کانال‌های خبردار شو، اعلانات، لرستان PR و صفحه اینستاگرام استانداری لرستان که به تازگی راه‌اندازی شده، ثبت و کلیه اخبار انتخابات استان در این صفحات بارگذاری شده است.

ایرانی خاطرنشان کرد: فرمانداران در خصوص ارسال اخبار و فعالیت‌های انجام شده در حوزه انتخابات به کمیته اطلاع‌رسانی استان اقدام کنند.

وی به تشریح سایر اقدامات حوزه کاری خود پرداخت و افزود: ثبت لحظه‌ای خبر باعنوان «هم‌اکنون» در کانال‌های اطلاع‌رسانی، بارگذاری خبر جلسات ظرف ۱۵ دقیقه پس از پایان جلسه در کانال‌ها و سایت استانداری، ارسال پیامک برگزاری جلسات برای مدیران و خبرنگاران به‌صورت لحظه‌ای، انجام هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه‌های استاندار و معاونین استانداری با صداوسیمای مرکز لرستان و خبرگزاری‌های استان ازجمله اقداماتی است که در روابط عمومی استانداری لرستان انجام می‌گیرد.

ایرانی اضافه کرد: در راستای صیانت از خبرنگاران و مطبوعات، با همکاری فرماندار شهرستان بروجرد موضوع شکایت از افرادی که به نشر اکاذیب در خصوص عملکرد فرمانداری اقدام کرده بودند، مختومه و از طرح شکایت برعلیه آن‌ها جلوگیری به عمل آمد که این اقدام رحیمی فرماندار شهرستان جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی