Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:46:38 GMT

چرا بهسازی خیابان امام(ره) اهواز طولانی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۱۸۳۱

چرا بهسازی خیابان امام(ره) اهواز طولانی شد؟

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تاخیر در بهسازی خیابان امام(ره) گفت: باید شرایط این خیابان با برقراری دو سه شیفت کاری بهتر شود و تا پایان بهمن‌ماه بهسازی خیابان امام(ره) به پایان برسد.

محمدرضا ایزدی در صد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و برخی دیگر از هموطنانی که در ازدحام جمعیت امروز در جریان تشییع سردار جان باختند، اظهار کرد: از تصویب موافقت‌نامه اجرای پروژه‌هایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در مدت زمان کوتاه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین پروژه‌ها به مرحله کلنگ‌زنی رسیده‌اند و امیدی در دل مردم ایجاد شده که در این راستا از مدیریت شهری تشکر می‌کنم.

عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از عدم اتمام برخی پروژه‌های شهری بیان کرد: علیرغم اینکه برخی پروژه‌ها با هزینه اندک به پایان می رسند اما برخی پروژه‌های شهری یک سال و برخی دیگر سالیان سال است که به سرانجام نرسیده است.

ایزدی گفت: فرهنگسرای کوی جمهوری با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون تکمیل نشده است که به مرور مستهلک خواهد شد اما هنوز افتتاح نشده است در حالی که تکمیل این پروژه در این منطقه بسیار ضروری است و می‌تواند کمک زیادی به ساکنان این منطقه کند.

وی تصریح کرد: همچنین پروژه پل زردشت با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کارهای جزئی بلاتکلیف رها شده است.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: از روز اول پای کار آمدن کتانباف شهردار پیشین اهواز بر انجام بهسازی نمای خیابان امام مُصر بودیم و بودجه مورد نیاز آن در شورا تصویب شد. در حالی که سال گذشته قرارداد منعقد و پیمانکار آن مشخص شد، اما در طول یک سال اخیر به اندازه یک هفته هم در این زمینه کار نشده است. در این یک هفته کار هم، تنها کنده کاری و تخریب بدنه برخی ستون‌های خیابان امام انجام شده است و چهره زشتی در شهر ایجاد کرده و تقریبا رها شده است.

وی عنوان کرد: خیابان امام(ره) پیشانی اهواز است و چهره این خیابان به این شکل برای خوزستان و اهواز ناپسند است. به زودی با ایام ۲۲ بهمن، ایام نوروز و سفر راهیان نور به اهواز مواجه خواهیم شد که باید شرایط این خیابان با برقراری دو سه شیفت کاری بهتر شود و تا پایان بهمن‌ماه بهسازی خیابان امام(ره) به پایان برسد.

وی گفت: اینکه دو تا سه نفر این کار را انجام دهند، شاید دو تا سه سال دیگر نیز بهسازی آن به پایان نرسد که عملکرد ضعیف و بسیار بدی از شورای شهر و شهرداری اهواز رقم می‌زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
 
اذان ظهر در اهواز ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و غروب آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه خواهد بود.
 
صدای روحبخش اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه طنین انداز می‌شود و نیمه شب شرعی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه است.
 
اذان صبح فردا، پنجشنبه ۶ اردیبهشت نیز ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه به گوش خواهد رسید و آفتاب در ساعت ۵ و ۳۷ طلوع می‌کند.
 
ذکر روز چهارشنبه:
 
یا حی و یا قیوم
 
به معنای "ای زنده،‌ای پاینده" است که ۱۰۰ مرتبه خوانده می‌شود و باعث عزت دائمی خواهد شد.
 
ذکر روز چهارشنبه به اسم موسی کاظم (ع) و امام رضا (ع) و امام محمدتقی (ع) و امام علی النقی (ع) است. روایت شده در این روز زیارت ۴ امام خوانده شود.
 
حدیث روز را بخوانید:

امام على علیه السلام فرمود: أَحسِنِ الصُّحبَةَ لَها فَیَصفُوَ عَیشُکَ.


با همسرت خوش رفتار باش تا زندگى ات با صفا گردد. (من لایحضره الفقیه، ج ۴، ص ۳۹۲، ح ۵۸۳۴)

سخنان آموزنده:

امر به معروف و نهی از منکر بر همه ملت واجب است. (امام خمینی "ره")

احکام شرعی امروز:
 
سوال: آیا در کشور اسلامى که اکثریت جمعیت آن مسلمان هستند، نیازى به تحقیق و سؤال در مورد گوشت است یا شخص مى‌تواند در هر جایى گوشت بخورد؟


جواب: اگر از بازار مسلمین تهیه شود محکوم به حلیت است و فحص لازم نیست. (استفتائات مقام معظم رهبری)

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند