Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر جعفر توان شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره که در مسجد شهر هزارکانیان برگزار شد، اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی فرمانده ای بی بدیل، دلسوز و مردمی بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در تشییع پیکر مطهرش ارادت خود را ابراز کردند، افزود: مردم ایران اسلامی واقعه شهادت سردار سلیمانی را هیچ وقت از یاد نخواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیواندره گفت: مبنای نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرای عدالت در همه زمینه ها است.

وی ادامه داد: تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی در همه زمینه ها اعم از عمرانی، اقتصادی، اجتماعی تلاش می کنند.

توان به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در دوم اسفند ماه با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس و ناامید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه ما باید برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، بیان کرد: رعایت مر قانون و اصل بی طرفی وظیفه مجریان انتخابات است و همه مسئولین در فرآیند انتخابات باید مر قانون را رعایت کنند.

فرماندار دیواندره گفت: باید وظایف نماینده برای مردم اطلاع رسانی و تشریح شود، وظیفه اصلی نماینده مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است.

وی یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت در استان کردستان و شهرستان دیواندره در بالاترین سطح قرار دارد و به همین دلیل انتخابات در شهرستان در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر خدمت رسانی به مردم به عنوان یکی از سیاست های اصلی نظام و دولت تدبیر و امید، گفت: بصیرت و اعلام برائت مردم شهرستان دیواندره در اغتشاشات آبان ماه قابل تقدیر است.

در این جلسه بخشدار سارال به ارائه گزارشی از وضعیت بخش پرداخت و در پایان میزخدمت با حضور مسئولین ادارات شهرستان برپا شد.

کد خبر 4817954

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان قاسم سلیمانی مشارکت مردمی انتخابات 98 قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارش برف شهرکرد مشهد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سمانه خلف زاده شاعر و پژوهشگر در پی عملیات وعده صادق سپاه شعر جدیدی سروده که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

متن این شعر را در ادامه می‌خوانید؛

اگر چه راه ناهموار و سخته

اگر چه دست شیطانی زیاده

خدا رو شکر بین لشکر عشق

هنوز قاسم سلیمانی زیاده

فدای اون شهیدی که با خونش

به ما راه رهایی رو نشون داد

همونکه مرد میدون بود

همیشه کجا به دشمن ظالم امون داد؟

جای عکسش توی قاب دل ماست

مسیرش تا ابد می‌مونه جاوید

تموم قطره‌های خون پاکش

چراغ راه شب شد

مثل خورشید کلام آشنای حاج قاسم

چراغ روشن آینده ماست

بذار تا چشم این دنیا ببینه

ببینه وعده صادق،

چه زیباست سلاح ما امید و علم و ایمان

پناه دخترای ما حجابه

ظهور آغاز هر چی مهربونی، فرج حُسن ختام انقلابه

کد خبر 6080679 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد