Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:45:40 GMT

حاج قاسم مغز متفکر جبهه مقاومت بود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۲۱۱۴

حاج قاسم مغز متفکر جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط عمومی لشکر ۳۰ گلستان، سرتیپ دوم ستاد محمدعلی سعید عسگری، در جمع شرکت کنندگان مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در مسجد امام محمد باقر (ع) این تیپ اظهار کرد: سردار سلیمانی صاحب مکتبی بود که اندیشه و فضیلت ایشان در هزاران جوان دنیای اسلام و کشور نهادینه شده و فرماندهانی را پرورش داده، که هر کدام ادامه دهنده مکتب سلیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت شهادت سردار بزرگ دلها تصریح کرد: حاج قاسم ستون اصلی و مغز متفکر جبهه مقاومت بود که در نابودی ترویست و داعش در سطح بین المللی شناخته شده بود، و وزنه تاثیرگذار در نابودی این پدیده شوم بود که بعد ازاقدام تروریستی آمریکا تمام تصمیم سازان و تصمیم گیران اروپا و آمریکا اقدام به تشکیل جلسه اضطراری دادند و درخواست عدم اقدام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه را دارند.

فرمانده تی پ۲۳۰ متحرک هجومی خاطر نشان کرد: آمریکا که خود را داعیه مبارزه تروریسم و داعش در منطقه غرب آسیا می داند، چگونه فرماندهی را به شهادت می رساند که تمام دنیا اذعان به مبارزه او با تروریسم می دانند و اولین کسی بود که به تمام دنیا اعلام کرد که تا سه ماه دیگر داعش از بین می رود، پس نتیجه می گیریم آمریکا نه تنها برای مبارزه با داعش نیامده بلکه برای فتنه، نسل کشی مسلمانان و غارت ثروت چاه های نفت خاور میانه در این منطقه حضور دارد.

وی افزود: ترامپ قطعاً اشتباه فاحشی کرد که این اقدام او باعث وحدت بیشتر بین کشور ایران و عراق و حلقه های مقاومت در سطح منطقه شد.

عسگری بیان کرد: برای همگان روشن شد که سفارتخانه آنها در عراق، جاسوس خانه، کانون فتنه، خانه ترویج تفکر غارت، نسل کشی و تفرقه است که باید هر چه زودتر از منطقه بروند وگرنه مجبورند با تابوت های بی جان از ایران و با خفت خارج شوند.

کد خبر 4819826

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان گرگان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارش برف شهرکرد مشهد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد صبح پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش آب‌پخش به میزبانی دهیاری روستای میاندشت، با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق دو پیام روشن برای دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان داشت؛ یک مورد اینکه با توجه به هک شدن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و عدم توانایی گنبد آهنین در مهار موشک‌های مافوق صوت سپاه، هیمنه سیستم دفاعی و اقتدار نظامی صهیونیست‌ها به رغم تبلیغات چند دهه اخیر در جهان شکسته شد.

وی ادامه داد: پیام دوم اینکه تمام جهان متوجه شد که اگر بنا به رویارویی نظامی همه جانبه جهان استکبار با ایران اسلامی باشد، هیچ کشوری در دنیا قادر به مهار موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک نیروهای نظامی ایران نخواهد بود و در جنگ تمام عیار موشک‌های مافوق صوت ایران خاک هیچ کشور متخاصمی را در امان نخواهد گذاشت.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: اگرچه جبهه رسانه‌ای حامی صهیونیست‌ها تلاش کردند ۲ موضوع حک شدن سیستم دفاعی این رژیم و عدم توانایی آن در مهار تمامی موشک‌های مافوق صوت ایران را به حاشیه ببرند اما دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان متوجه شدند که موشک‌های مافوق صوت ایران مانند موشک‌های کروز نیستند که کشوری بتواند آن‌ها را رهگیری و منهدم کند.

سلیمی مفرد در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی نظام ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی خود دارد و با توجه به اینکه بخش زیادی از منابع و امکانات کشور در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد این نهادها نقش مهمی در ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام دارند.

رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش اظهار داشت: شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آب‌پخش باید اهتمام ویژه‌ای در عمران و آبادی شهر و روستاهای این بخش داشته و با ارائه خدمات به مردم و اجرای باکیفیت و به موقع پروژه‌های عمرانی زمینه ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش امید در جامعه را فراهم کنند.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان با تقدیر از زحمات دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میاندشت در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ با نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر عملکرد دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات باکیفیت و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر زمینه افزایش امید و رضایت‌مندی اجتماعی را در بین مردم بخش آب‌پخش ایجاد کنیم.

کد خبر 6081780

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد