Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مسابقه عکاسی با تلفن همراه «من و کتابم» در شهرستان آستارا معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از نفرات برتر و برگزیدگان مسابقه عکاسی با تلفن همراه «من و کتابم» امروز(سه شنبه، ۱۷ دی) با حضور اصحاب فرهنگ در محل کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آیین که با ویژه برنامه های مختلفی همچون اجرای سرود، مشاعره و معرفی کتاب همراه بود از ۱۴ نفر برتر و برگزیده این مسابقه با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل شد.

 

رامش انورزاده، آرمین نمازی و آرزو جوهری به عنوان نفرات برتر و فاطمه یحیی نژاد، هستی دلاوری، بهاره رفیع پور، پیمان ناصری زارع، نازی هوشنگی، المیرا شیخ وردی پور، عصمت ضارب، ماهان رازمندیان، امیر علی صمدانی، سیمین عزیزی و امیر سلامت زاده به عنوان نفرات برگزیده این مسابقه مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

به این مسابقه ۲۰ شرکت کننده، ۱۰۰ قطعه عکس موبایلی با موضوعات کتابخانه های شخصی، تهیه عکس از تجربیات خوانش گروهی کتاب، ثبت تصاویری از خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس، کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عکاسی از کتاب خوانی در برنامه‌های هفته کتاب و ثبت تصاویر از طبیعت و روستاهای شهرستان آستارا ارسال کرده بود.

 

مسابقه عکاسی« من و کتابم» که برای نخستین بار با موضوع کتاب در آستارا برگزار شد، تعدادی از عکس های ارسالی در نمایشگاهی در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

گفتنی است، مسابقه عکاسی« من و کتابم» به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و اداره کتابخانه های عمومی آستارا برگزار شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی تشییع پیکر شهید کرمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی من و کتابم مسابقه عکاسی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» که اثر دکتر محمود نجم‌آبادی و از انتشارات دانشگاه تهران است، در بخش امانت‌دهی کتابخانه ملی و کتابخانه‌های عمومی قابل دسترسی است.
این کتاب شامل مقدمه‌ای در علم الاخلاق یا آیین و سنت پزشکی و نظام پزشکی و قوانینی که مورد احتیاج طبیب و وابستگان به فنون طبی است. قسمت اول آن مختصری از تاریخ بیمارستان‌ها و قسمت دوم آن تاریخ طب قبل از اسلام در کشورمان می‌باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان