Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش شامگاه سه شنبه با حضور استاندار اردبیل، مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد برگزار شد.

حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در این مراسم، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها و مالک اشتر انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار و فداکاری بوده و به عنوان چهره بین المللی در جبهه‌های مقاومت حاضر می‌شد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد یادآور شد: خون حاج قاسم سلیمانی بر روی زمین نمی‌ماند و به زودی با آزادسازی قدس روح آن بزرگ مرد شاد خواهد شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد: مقام معظم رهبری و وجود نیروهای جان بر کف دو رکن مهم و اساسی در حکومت اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر نظام مقدس ما پابرجاست به برکت وجود ولی فقیه و حضور با بصیرت مردم در صحنه است.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد یادآور شد: امروز به برکت خون شهید سلیمانی و هم رزمانش ایران اسلامی به عزت رسیده و فرهنگ مقاومت در عالم غوغا کرده است.

گفتنی است در انتهای این مراسم مداحان به مرثیه خوانی پرداختند و مردم نیز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار و نفرت خود را از آمریکای جنایتکار اعلام کرده و خواستار انتقام خون سردار سلیمانی شدند.

کد خبر 4819794

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شهرستان پارس آباد مراسم شام غریبان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر شهادت ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارش برف شهرکرد گرگان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بام و صفی‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد

دریافت 26 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بام و صفی‌آباد در حمایت از حملات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران بر علیه رژیم صهیونیستی تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6077947

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • تجمع مردم پارس‌آباد در حمایت از حمله سپاه پاسداران به اسراییل
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • تجمع مردم بام و صفی‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور