Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که اخبار زیادی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A51 و A71 سراسر فضای مجازی را پر کرده بود. این دو گوشی جدیدترین اعضای خانواده میا‌ن‌رده‌های سامسونگ هستند و به همین دلیل افراد زیادی برای خرید آن‌ها انتظار می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی خبر‌های جدیدی از فروش این گوشی منتشر شده است.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از میان رده‌گلکسی A51

ارسال اولین دستگاه‌های سامسونگ گلکسی A51 در اروپا از ۱۷ ژانویه آغاز می‌شود، زیرا سه فروشگاه هلندی شروع به پذیرش پیش خرید سفارشات این محصول را با قیمت ۳۷۰ یورو کرد‌ه‌اند.

فروشگاه‌های Mobiel، BelSimpel و Cool Blue گلکسی A51 را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در سایت خود برای فروش قرار داده‌اند. قیمت فوق برای یک دستگاه بدون سیم کارت است، اما دو فروشگاه اول نیز می‌توانند به شما برای یافتن بهترین قیمت در اپراتور‌ها برای خرید سیم‌کارت کمک کنند. این در حالی است که شرکت سوم به خریداران خود کاور ۳۰ یورویی این محصول را با قیمت ۱۴ یورو به فروش می‌رسانند.

اطلاعات منتشر شده از فروش گلکسی A71

سامسونگ گلکسی A71 نیز در مرحله پیش سفارش است و قیمتی برابر ۴۷۰ یورو خواهد داشت. دو فروشگاه Mobiel و Cool Blue می‌گویند که انتظار دارند این محصولات را در تاریخ ۳۱ ژانویه برای خریداران بفرستند. باز هم، شما بین سه گزینه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای حق انتخاب دارید.

سامسونگ گلکسی A51 و A71 باید تقریباً همزمان با هلند به سایر نقاط اروپا نیز ارسال شوند. سایر بازار‌ها باید به زودی فعالیت‌های پیش سفارش خود را آغاز A71کرده و به خریداران سرویس‌دهی کنند. سامسونگ در خانواده میان‌رده خود تنوع بسیار زیادی ایجاد کرده و همین امر موجب شده است که طرفداران بسیاری به خود جذب کند. این شرکت را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نشان دادن موفقیت‌های مکرر دانست. سامسونگ توانسته است با توجه به نیاز کاربران خود و ارائه دستگاه‌های مقرون به صرفه در کنار پرچمداران گران قیمت افراد زیادی را به برند خود عادت دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی فروشگاه آنلاین گوشی میان رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد