Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتگ #IranvsUSA به معنای «ایران مقابل آمریکا» تا لحظه تنظیم این خبر ۲۰۳ هزار توییت را به خود اختصاص داد و در صدر فراوانی توییت های این شبکه اجتماعی جای گرفت.

سومین ترند جهانی توییتر نیز #عین_الاسد نام پایگاه آمریکایی مورد حمله است که درباره آن ۳۳ هزار و ۲۰۰ توییت منتشر شده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌ الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ، ده ها فروند موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

امت اسلامی داغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی

زمان تحقق وعده صادق فرا رسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز (چهارشنبه ) در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوا فضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام با تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی و مردم فداکار و عظیم الشأن ایران اسلامی اعلام می دارد:

۱- به شیطان بزرگ، رژیم صفاک و مستکبر آمریکا هشدار می دهیم هر شرارت مجدد و یا تحرک و تجاوز دیگر با پاسخ‌های دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

۲- به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‌ های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده‌اند، اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدأ اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت.

۳- به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات، جدای از رژیم جنایتکار آمریکا نمی‌دانیم.

۴- به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌ های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فرا خوانده و اجازه ندهند با نفرت‌ افزایی روزافزون رژیم ضدمردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد. 

و من نصر الا من عندالله العزیز الحکیم. ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸  

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

#انتقام_سخت                    

منابع میدانی به المیادین گزارش دادند: نیروهای ائتلاف آمریکایی در پایگاه عین الاسد سراسیمه هستند و خبرها حاکی از آتش گرفتن هواپیماهای آمریکایی در این پایگاه است.

عین الاسد در ۱۰۸ کیلومتری غرب «الرمادی» واقع شده است و در سال ۲۰۰۳، تفنگداران آمریکایی این پایگاه را اشغال کردند و تا سال ۲۰۱۱ در آن باقی ماندند. عین الاسد دومین پایگاه هوایی بزرگ عراق است. در پایان سال ٢٠١٤، به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه تحت اختیار نظامیان آمریکایی حاضر در  ائتلاف بین‌المللی ضد داعش قرار گرفت.

مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا ماه گذشته از این پایگاه دیدن کرد و ترامپ نیز دسامبر ۲۰۱۸ از این پایگاه بازدید کرده بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد: صدای چند انفجار در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق نیز شنیده است.

برچسب‌ها پایگاه نظامی آمریکا ایالات متحده آمریکا موشک بالستیک عراق پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی محور مقاومت در سوگ فرمانده شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایگاه نظامی آمریکا ایالات متحده آمریکا موشک بالستیک عراق پایگاه نظامی آمریکا ایالات متحده آمریکا موشک بالستیک عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم رونمایی از سردیس علامه «ملا احمد نودشی» در سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز و شریف و مهربان نودشه در تاریخ اورامانات و در زمینه های صنعت، کار، فرهنگ، دانش و دلاوری در حد آگاهی بنده یا رقیب نداشته‌اند و یا کم رقیب بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی غیر از خیر، چیزی از بدنۀ اهل نودشه ندیده‌ام و مردم شریف نودشه همواره در خدمت ایران و انقلاب بوده‌اند.
 
این عالم برجسته اهل سنت تصریح کرد: اورامانات مرکز علم و دانش و علما و عرفا بوده است و در زمان گذشته در خارج پاوه، نودشه و دشه حرف اول را زده‌اند؛ دشه ای که امروز کمتر از آن نام برده می‌شود، عالمان آن در سنندج و سلیمانیه و استانبول و علمای نودشه هم در سنندج و سلیمانیه و اورامانات مفتی عصر خود بوده‌اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته اگر تمام عملیات‌ها و دفاع‌ها و جنگ‌ها را بررسی کنیم، در همۀ این‌ها سپاه سینه را سپر کرده است
 
ماموستا قادری افزود: سپاه پاسداران در ۲۵ فروردین با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل دنیا را متحیر کرد، از این‌جهت ممنون آنان هستم و تبریک عرض می‌کنم.
 
در ادامه از سردیس علامه ملا احمد نودشی  رونمایی شد.
 
براساس این گزارش علامه ملا احمد نودشه ای اهل این شهر در سالهای 1228 تا 1302 قمری و از تاثیرگذارترین عالمان قرن 13 در کردستان بوده است و به عنوان مفتی شهر سلیمانیه عراق در خدمت دین بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق