Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر و نامزد سابق سنای آمریکا در مصاحبه‌ با تسنیم ترور سپهبد «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «ترور فراقضایی» و نقض قوانین بین‌المللی خواند.

اخبار بین‌الملل-  «مارک دانکوف»  گفت: دموکرات‌ها دلایل محکمی در اختیار خواهند داشت تا ترامپ را بابت ترور فراقضایی ژنرال سلیمانی که به موجب قوانین حقوق بین‌الملل جنایت جنگی به شمار می‌رود استیضاح کنند و اگر من در مجلس سنای آمریکا بودم، به عنوان یک سناتور قائل به سیاست "نخست آمریکا" به محکوم شدن او رأی می‌دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانکوف با وجود این، با یادآوری سلطه جریان صهیونیسم بر هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا گفته که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. او تصریح کرد: اما ماهیت صهیونیست-محور هر دو حزب در کنگره، تضمین می‌کند که چنین اتفاقی هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

تحلیلگر آمریکایی در ادامه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 پرداخته و گفته که در این انتخابات، رقابت میان دو «جنایتکار» وابسته به صهیونیسم خواهد بود. او گفت: «مسئله‌ بدتر اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 در ایالات متحده، مردم آمریکا را در معرض انتخاب از میان جنایتکار صهیونیست A و جنایتکار صهیونیست B قرار خواهد داد.»

مارک دانکوف، در ادامه، بر اساس این استدلال که سیاست‌های آمریکا تحت کنترل جریان صهیونیسم قرار دارد ترور سردار سلیمانی را در حکم ترور سیاست موسوم به «آمریکا نخست» که ترامپ آن را محور شعارش قرار داده، توصیف کرد. 

وی گفت: من آنچه ران پال ساعاتی قبل‌تر گفت را مورد تأکید قرار می‌دهم که اقدام ترامپ در ترور ژنرال سلیمانی، "ترور جنبش نخست‌ آمریکا" هم هست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژنرال سلیمانی جنایتکار جنایت جنگی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در آستانه روز ارتش نیروهای ارتش مستقر در کرمان با حضور در گلزار شهدا با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069768 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • قهقهه تحلیلگر آمریکایی وقتی مزخرفات کارشناس اسرائیلی را شنید!
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • جنایت دمشق واکنش صهیونیست‌ها در برابر سیاست های ایران بود/ باید سیاست‌های منطقه ای را تغییر داد!
  • تخریب ۱۵۵ مرکزدرمانی و۳۰۲۴جنایت جنگی ازآغاز تجاوزاسرائیل به غزه
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست‌ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است
  • قاضی آمریکایی شکایت‌ها علیه «حفتر» را رد کرد