Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:16:17 GMT

لحظه فرار شیر از پنجه های مرگبار ببر!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۵۳۲۳

لحظه فرار شیر از پنجه های مرگبار ببر!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیر به عنوان سلطان جنگل شناخته می‌شود؛ جانوری که همه حیوانات جنگل از آن حساب می‌برند. اما گاهی صحنه‌هایی در طبیعت رخ می‌دهد که سلطان جنگل برای حفاظت از جان خود فرار را به مبارزه ترجیح می‌دهد مانند اتفاقی که به تازگی در یکی باغ وحش‌های هند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که " سوسانتا ناندا"، مامور جنگلبانی هند تهیه و منتشر کرده است فرار یک شیر را از حمله ببر غول پیکر نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که ببر غول پیکر روی زمین نشسته شیر به آن نزدیک می‌شود. در حالی که شیر با هر دو پنجه قدرت خود را روی سر و صورت ببر می‌کشد، ناگهان ببر روی زمین غلتیده و پنچه مرگبار خود را مانند یک بوکسور به سمت صورت شیر پرتاب می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که سلطان جنگل در آخرین لحظه و برای فرار از پنجه قدرت ببر خود را به عقب و هوا پرتاب کرده و موفق می‌شود از این حمله جان سالم بدر ببرد.

بیشتر بخوانید: شگرد دیدنی خدنگ مارکش برای فرار از حمله مرگبار مار کبرا!

ناندا این ویدئو را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئوی ۲۴ ثانیه‌ای از زمان انتشار تاکنون ۶۰۰ لایک دریافت کرده و ۱۵۰ مرتبه نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این ببر سنگین‌تر و قوی‌تر است. آنچه شیر را سلطان جنگل کرده خوی درندگی این حیوان است. شیر تا آخرین لحظه با همان وحشیگری خود می‌جنگد. ببر‌ها از هر دو پنجه خود در هنگام مبارزه استفاده می‌کند، اما شیر‌ها از یک پنجه، شیر هرگز شکست را قبول نمی‌کند و تا دم مرگ می‌جنگد.»

گفتنی است؛ این مامور جنگلبانی هند چندی پیش ویدئوی فرار یک خدنگ مارکش از حمله مار کبرا را در توئیتر خود منتشر کرده بود که به ویدئویی داغ تبدیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • لحظه اصابت موشک حزب‌الله به خلیج حیفا | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • (ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • (ویدئو) لحظه اصابت یک موشک به غزه از فاصله نزدیک