Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی چهار خطه ازنا- شازند خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، رضا خالقی اظهار کرد: کریدور غرب اعتبار خوبی داشته و از سال گذشته پیمانکاران آن فعال هستند.

وی با بیان اینکه از مسیر نورآباد- هرسین در دست مناقصه است، ادامه داد: البته آنچه سهم لرستان بوده به صورت کامل در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهار خطه ازنا- شازند ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در لرستان واقع شده و در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خالقی افزود: قطعه اول این چهار خطه ۱۸ کیلومتر است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: چهار خطه الیگودرز – خمین تکمیل شده و چهار خطه یازوند-سوری نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دارد که امسال کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: مسیر کوهدشت- زانوگه مطالعات آن انجام و در بودجه سال ۹۸ مصوب شده و می‌توانیم عملیات اجرایی یک قطعه از آن را شروع کنیم.

خالقی گفت: ۱۸ کیلومتر از این مسیر کوهدشت- زانوگه یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان چهار خطه ازنا شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند