Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که ایران 22 موشک به سوی پایگاه های آمریکایی شلیک کرده است.

به نقل از السومریه نیوز، درپی عملیات انتقام جویانه ایران و حمله موشکی به پایگاه های آمریکا در عراق، نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که 22 موشک به سوی پایگاه‌های آمریکا و ائتلاف بین‌المللی در عراق شلیک شده است و نیروهای عراقی در این حملات هیچ آسیبی ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه نیروهای مسلح عراق آمده است که این حملات بامداد چهارشنبه از 1:45 تا 2:15 به طول انجامیده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که 17 موشک به سوی پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق شلیک شده و پنج موشک دیگر به سوی پایگاه‌های ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا در شهر اربیل، واقع در شمال عراق و منطقه اقلیم کردستان شلیک شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای مسلح عراق جزئیات دیگری در رابطه با این حملات اعلام خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که بامداد امروز(چهارشنبه) رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی و با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل


به گزارش تابناک، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی – رحمت الله علیه – که عزت امروز ایران مدیون آنان است. و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای – مدظله العالی-.

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»

دیگر خبرها

  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل؛ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • سرلشگر باقری: عملیات تمام شد مگر آن که اسراییل ادامه دهد/ مرکز اطلاعاتی و پایگاه هوایی هدف بود نه مراکز جمعیتی یا اقتصادی
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل/ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • ضربات موشکی سپاه به اسرائیل؛ چند موشک بالستیک شلیک شد؟
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • ببینید | تصاویر مشاهده موج موشک‌های بالستیک شلیک شده ایران علیه اسرائیل در آسمان عراق
  • بیانیه سپاه درباره شلیک ده‌ها پهپاد و موشک به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی/ عملیات «وعده صادق» آغاز شد