Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از سردر فرهنگ‌سرای «شهید حاج قاسم سلیمانی» به همراه ویژه‌برنامه «سردار دل‌ها» تجلیل از خانواده‌های همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی چهارشنبه ۱۸ دی در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مراسم رونمایی از سردر فرهنگ‌سرای شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه ویژه‌برنامه «سردار دل‌ها» با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و خانواده شهدای مدافع حرم تهران، چهارشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آیین رونمایی، در ویژه برنامه‌ای با عنوان «سردار دل‌ها» از خانواده دو شهید همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی؛ «شهید هادی طارمی» و «شهید وحید زمانیان» تجلیل می‌شود. 

 

این ویژه‌برنامه با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری، حجت الاسلام امرودی و شعرخوانی احمد بابایی برگزار و پوستر جشنواره هنری سردار دل‌ها رونمایی می‌شود.

 

ویژه‌برنامه «سردار دل‌ها» به همت فرهنگ‌سرای بهاران، با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۱۶و ۱۹، شهرداری منطقه ۱۷، سپاه ناحیه مقاومت بسیج حبیب‌بن مظاهر(ع)، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷، اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران، حوزه علمیه حضرت ابوطالب(ع)، مجتمع فرهنگی شهدای ابوذر، کنگره شهدای چهار هزار شهید دارالشهدای تهران و سایر نهادهای فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند چهارشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۰ به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی- میدان بهاران – بوستان بهاران مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66231119 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کرمان سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی فرهنگ سرای شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها برگزاری ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید انتظاریان، مراتب تسلیت خویش و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی را ابلاغ داشت.

آنگونه که جماران روایت کرده، در این دیدار که والدین، همسر و فرزندان شهید حضور داشتند تابش با اشاره به پیشینه تدین این خانواده ارجمند، ابراز داشت: این شهادت اجر دینداری، نوعدوستی،سلوک و حسن خلق وپاکدستی این خاندان بود که از خداوند گرفتند و انتظاری هم جز این نبود.

تابش تجلیل به یاد ماندنی از این شهید در مراسم تشییع و یادبود را اجرنهادن مردم به ایثار و خدمتگزاری و ازخود گذشتگی جان برکفانی دانست که سینه خویش را سپر می کنند تا اسلام و ایران سرفراز بماند و امنیت مردم برقرار باشد.

وی ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به خانواده شهید سرافراز انتظاریان ابراز داشت: تجلیل ونکوداشت یاد شهیدان و پاسداشت خانوده ارجمند آنان در زمره آیین جناب آقای خاتمی است و انشاالله در اولین سفرشان به اردکان با حضور در منزل شهید از فداکاری این عزیز و همرزمان به خون خفته اشان تجلیل خواهند نمود.

خانواده شهید نیز با بیان خاطراتی از مرحوم آیت الله خاتمی یاد ایشان را گرامی داشتند و از لطف جناب آقای خاتمی و سلوک و خدماتشان تقدیر نمودند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895502

دیگر خبرها

  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان