Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@21:19:38 GMT

ارزیابی پژوهش های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۷۹۸۵

ارزیابی پژوهش های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت

موسسه خانه کتاب به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست «ارزیابی پژوهش های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نشست «ارزیابی پژوهش های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت» شنبه (۲۱ دی ماه) با حضور سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا و قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی  در سرای اهل قلم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند شنبه (۲۱ دی ماه)ساعت ۱۵ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک۲ مراجعه کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کرمان سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه المیادین، موسسه مطالعات امنیی رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: از منظر استراتژیک، اسرائیل و آمریکا نتوانستند ایران را از این حمله بازدارند.

طبق اعلام این موسسه، ایران توانست به رژیم اسرائیل آسیب برساند.

این موسسه صهیونیستی همچنین گزارش داد: اسرائیل شاهد یک شب دراماتیک بی سابقه با ۲۰۰ موشک و ۳۰۰ پهپاد بود که ایران به سمت آن شلیک کرد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز اعتراف کردند: ما با یک توهین علنی و بی‌سابقه مواجه شدیم و بازدارندگی اسرائیل فروپاشید.

این رسانه‌ها اعلام کردند که ایران در پاسخ خود، جسارت، قدرت آتش و عملیاتی خود را اثبات و بازدارندگی را در مقابل اسرائیل ایجاد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند: ایران شب گذشته قواعد بازی را تغییر داد و در تلاش است معادله جدیدی را در منطقه تحمیل کند.

برپایه گزارش این رسانه‌ها، رژیم اسرائیل در اوج جنگ در ۶ جبهه است و اکنون جبهه هفتم به آن اضافه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از وعده صادق
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان