Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و سومین سالگرد سردار شهید حجت الله مستشرق با سخنرانی سردار کهنسال از همرزمان شهید سردار سلیمانی در سوریه به همراه مداحی و شعرخوانی، برگزار می شود.

«مرتضی مستشرق»، امروز (چهارشنبه 18 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: سی و سومین سالگرد سردار شهید حجت الله مستشرق، جانشین فرماندهی مخابرات لشگر 25 کربلا و یادبود شهید بهروز مستشرق و هفتمین شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در مسجد ابوالفضل(علیه السلام) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رسالت شهدا مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) خیابان مدرس ساری اظهار کرد: سردار  کمیل کهنسال از همرزمان شهید سردار سلیمانی در سوریه، سخنران و علی کلهر، مداح این برنامه هستند.

 

وی با اشاره به شعرخوانی درباره شهید و شهادت از سوی قاسم رنجبران، بیان کرد: علاقه مندان به وادی شهید و شهادت جهت شرکت در این مراسم، (جمعه 20 دی) بعد از نماز مغرب و عشا به مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) خیابان مدرس ساری، مراجعه کنند. 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،، سردار علی محمد اکبری به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تشکیل نهادهای نوپا خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که در بیان امام راحل(رحمت الله علیه) است که سپاه نور چشم انقلاب است و " اگر سپاه نبود کشور هم نبود."

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اینها همه از آینده نگری امام راحل بود که ارموز ثمرات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی فراگیر و فرامرزی شده و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی هم مشهود است.

سردار علی محمد اکبری ادامه داد: دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پاسداری است که حفظ انقلاب ودستاوردهای آن بعهده سپاه می باشد.

وی با اشاره به نقش سپاه در حفظ انقلاب ودستاوردهای آن در مقابله با گروهک های متعدد ضد انقلاب، دوران دفاع مقدس، حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی و برقراری امنیت پایدار، اظهار کرد: خیلی از مردم با نیروهای متعدد هوایی، دریایی، زمینی و سازمان مقاومت بسیج ونیروی قدس سپاه آشنایی کامل دارند.

سردار اکبری، حفظ و انسجام و آموزش مردمی در قالب بسیج را یکی از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سپاه مکمل کار دولتهاست و از همان ابتدای انقلاب هرجایی که باری بر زمین بوده، سپاه در میدان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در مسایل طبیعی و غیرطبیعی مانند سیل، زلزله، بیماری های واگیر و ... نقش سپاه را می بینید. در خصوص اقتصاد مقاومتی، در خصوص مسایل فرهنگی و اجتماعی و دفاعی، سپاه ید طولایی دارد.

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم از ابتدای شکل گیری در استان چهارمحال و بختیاری در قالب نواحی شهرستان های مختلف و یگان مردم پایه تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، در دوران دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار ودفاع از حرم آل الله کارنامه بسیار درخشانی دارد.

سردار اکبری تصریح کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بحث های دفاعی، امنیتی، محرومیت زدایی، سازندگی و ...، با ارتباط با مردم و بسیجیان و گروه های جهادی همیشه پای کار بوده و آمادگی جانفشانی هم برای دفاع و هم برای امنیت را دارد.

وی، با اشاره به محبوبیت و بسیج وسپاه نزد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای مأموریت ها و مقابله با فتنه های مختلف و برقراری امنیت پایدار ، اظهار کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری ۲۵۰۰ شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و همراهی و همدلی مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری زبانزد خاص و عام است.


سردار اکبری، یادآوری کرد: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بعد محرومیت زدایی و کمک به مردم استان، تاکنون بیش از ۷۵۰۰ سری جهیزیه کامل و بیش از ۱۴۲۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در بحث بیماری کرونا در خدمت مردم عزیزمان بوده است.
وی از فعالیت و خدمت رسانی قرارگاه های مختلف پیشرفت و آبادانی، امام حسن مجتبی علیه السلام، سازندگی و ... با مسئولیت های متعدد در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد و افزود: یکی از رسالت های سپاه در زمینه مسایل اجتماعی است که ما در ارتباط با جوانان و نوجوانان، و پایه سازی بعنوان تعلیم و تربیت، قرارگاه صالحین را داریم که با همه مردم در سنین مختلف ارتباط دارد و به دنبال تربیت نسل جوان طراز انقلاب هستیم.
سردار اکبری، گفت: در مسایل آسیب های اجتماعی و مسئله عفاف و حجاب هم معاونت اجتماعی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام فعال است و بیشتر سعی بر اقناع سازی و بصیرت افزایی داریم و به عزیزانی که مسئولین مستقیم دارند و عزیزان فراجا هم کمک می کنیم.
وی با اشاره به نقش سپاه در دفاع از مرزهای کشور، گفت: دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی کلا بعهده نیروهای مسلح است و از طرفی حفاظت از بعضی مرزها بعهده نیروی زمینی سپاه است که تیپ مردم پایه ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری هم در شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق، مأموریت های بسیار ارزشمندی داشته است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تحقق وعده صادق در عمل به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: وعده صادق در راستای پشیمان کردن دشمن بود که عزیزان هوافضای سپاه با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انجام دادند و معادلات نظامی دنبا را به هم زد.
سردار اکبری، گفت: نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق از کمترین ظرفیت خود مقابل آمادگی کامل دشمن استفاده کرد، که الحمدالله باعث شد اقتدار نظام و انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران برای دنیا ثابت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897712

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ