Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار در همه رشته های هفته قرآن و عترت استان مرکزی تا سی ام دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهلت ثبت نام برای همه رشته های هفته قرآن و عترت تا 30 دی ماه 98 ادامه خواهد داشت و ویرایش اطلاعات داوطلبان، همزمان با ثبت نام امکان پذیر است.

 


هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته ها و رده های مختلف سنی بهمن‌ماه ۱۳۹۸ برگزار و آزمون به صورت کتبی و الکترونیکی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بهمن‌ماه ۱۳۹۸به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه پیام نور و کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته‌های مختلف ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ قرآن کر یم، سبک زندگی معصومین(ع) و  روخوانی قرآن کریم در دو بخش خانم‌ها و آقایان و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود. 

 

شرکت در تمامی رشته های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد است.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان سردار سلیمانی هفته قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود