Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که همه‌چیز پیشرفته و مکانیزه شده پس چرا خرید کیف زنانه این‌طور نباشد؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لیان استور، وقتی که قرار است با چرخیدن بیهوده برای پیداکردن کیف زنانه جدید خرج کنید را می‌توانید صرف کارهای مهم‌تری کنید، آنلاین کیف خود را خریداری کنید و از کیف خود لذت ببرید.

خرید توأم با هیجان مگر می‌شود؟

با پیشرفت تکنولوژی و فراهم شدن بستر راحت و بدون دردسر برای خریدهای اینترنتی مانند خرید کیف زنانه اکثراً افراد ترجیح می‌دهند تا با صرف وقت بسیار کم و با سوزاندن حداقل کالری بهترین کیف را بدون اینکه از منزل یا محل کار خود خارج شوند انجام دهند، ترافیک، شلوغی، صرف وقت بسیار برای پیدا کردن کیف دلخواه جدیدی که تازه‌ وارد بازار شده از معایب خرید حضوری است که در خرید اینترنتی وجود ندارد، شاید چرخیدن در دنیای مجازی و دیدن انواع و اقسام مدل کیف زنانه برای خانم‌ها هیجان‌انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش اینترنتی کالا و خدمات به‌قدری فراگیر شده که در هر زمینه‌ای ورود کرده و با دسترسی آسان در اختیار همه افراد قرار گرفته حتی بدون نیاز به وسایل و تجهیزات نیز این امکان فراهم‌ شده است.

 یکی از این محصولات که امکان خرید اینترنتی آن فراهم‌ شده کیف است کافی است تلفن همراه هوشمند خود را بردارید و با اتصال به اینترنت به سایت لیان استور مراجعه فرمایید، وب‌سایت لیان استور اولین وب‌سایت تخصصی در ضمینه کیف و کفش زنانه است که با داشتن مدل‌های متنوعی از کیف زنانه و کفش زنانه سهولت و اطمینان در خرید را برای شما عزیزان تضمین خواهد کرد.

نکات مهم در خرید کیف زنانه:

نکته اول: جنس و کیفیت کیف

نکته مهمی که در خرید اینترنتی باید رعایت کرد توجه به جنس و مواد سازنده محصول موردنظر شماست، معمولاً در خریدهای حضوری افراد با استفاده از لمس کردن محصول و یا تجربه‌ای که در خرید دارند تشخیص می‌دهند که کیفیت این محصول مطلوب است یا نه ولی در خرید اینترنتی چون کیف در دسترس شما نیست امکان لمس وجود ندارد پس راه‌حل چیست؟

ساده است فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولاتی مانند کیف زنانه توضیحاتی را به‌صورت کامل راجع به مواد سازنده مانند جنس، آستر، زیپ، سر زیپ و ... ارائه می‌دهند تا شما از خرید کیف باکیفیت اطمینان کامل را حاصل فرمایید.

نکته دوم: انتخاب سایز هنگام خرید کیف

 با توجه به نیاز و کاربردی که مدنظر شماست اندازه و سایز کیف متفاوت است.

چون در هنگام خرید اینترنتی سایز و اندازه کیف زنانه به‌درستی در تصویر مشخص نیست باید به توضیحاتی که سایت عرضه‌کننده ارائه می‌دهد دقت کرد. این توضیحات شامل طول، عرض و ابعاد کیف موردنظر در کنار هر محصول است.

نکته سوم: خدمات پس از فروش کیف زنانه

شاید بعد از دیدن عکس‌های جذاب کیف که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند هوس خرید کنید ولی بعد از اینکه کیف زنانه جدید خود را خریداری کردید، از خرید خود پشیمان شوید چون عکس کیف با خود کیف کاملاً متفاوت است، چه بد!

سایت یا پیجی را انتخاب کنید که امکان تعویض یا عودت دادن کیف را داشته باشد تا اگر چنین مشکلی پیش آمد خیالتان از بابت برگشت کیف راحت باشد.

نکته چهارم: انتظار شما از کیف زنانه

باید این نکته را در نظر گرفت که کیف زنانه را مناسب محل و موقعیتی که قصد استفاده از آن رادارید انتخاب کنید. کیف‌های زنانه انواع مختلفی دارند مانند کیف‌های روزمره که به دستی و دوشی تقسیم می‌شوند.

کیف‌های دستی با بند کوتاه و کیف‌های دوشی با بند بلند ساخته می‌شوند، مجلسی، یک‌طرفه و ... از انواع کیف‌ها هستند. آیا می‌دانید حدود ۲۵ مدل کیف برای موقعیت‌های مختلف وجود دارد؟

بارها دیده‌شده که خانم‌ها با کیف روزمره خود یا با کیف رسمی و اداری خود به باشگاه رفته‌اند.

حتی خانم‌هایی هستند با وجود لباس شیک خود در مراسم رسمی به دلیل انتخاب نادرست کیف، ظاهر خود را زیر سؤال برده‌اند، پس لطفاً در انتخاب خود دقت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفش زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسین رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

 سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو