Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فصل جدید از مجموعه «شام ایرانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در فشم کلید خورد.
به گزارش آریا، «شام ایرانی» با حضور جمعی از چهره‌های ایرانی و خارجی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.
گروه اولی که در این مجموعه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل بازیگر ترکیه‌ای هستند که در یک گروه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین لوکیشن تولید این سریال که خانه یکی از بازیگران پروژه است، در فشم قرار گرفته و فیلمبرداری کار در این لوکیشن آغاز شده است.
شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، نگین معتضدی و حامد آهنگی در کنار گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی دیگر چهره هایی هستند که در «شام ایرانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شام ایرانی کلید خورد فشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال هالک بانک و فنرباغچه  ترکیه که در لیگ برتر والیبال این کشور رقیب یکدیگر هستند و فصل مقدماتی را با رتبه یک و دو به پایان رساندند، حالا باید در جام حذفی به مصاف هم بروند.

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، رو در روی تیم هالک بانک پرستاره قرار خواهد گرفت.

فنرباغچه که همین سه روز پیش اولین شکست فصل را به هالک بانک تحمیل کرد، حالا قصد دارد نتیجه لیگ را در جام حذفی تکرار کند و با پیروزی راهی فینال شود. از طرف دیگر شاگردان اسلوبدان کواچ در تیم هالک بانک که لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌خواهند جامی را از دست بدهند و به دنبال اولین جام فصل خود هستند. این موضوع قطعا می‌تواند به جذابیت بازی بیفزاید و هواداران دو تیم شاهد یک جدال دیدنی باشند.

در دیگر بازی نیمه نهایی آرکاس اسپور ازمیر رو در روی زراعت بانک آنکارا قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت